|
Party??--> Tiesto @ The Palace, Groningen
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Heyz,
Ff een misschien dom of raar vraagje:
12 December 2003, komt Meneer Verwest weer es langs in Groningen in The Palace, een populaire uitgaansplek. The Palace viert dan zijn 16e verjaardag, en kaarten kosten (onder voorbehoud) 15 EUro..
Natuurlijk zijn er veel mensen die daar voor misschien niet naar ons 'Grunn' komen, omdat het simpelweg 'ver weg' is maar toch... Wie is van plan heen te gaan??? |
|
|
| MaGiK54 |
| Laterzzzzzzzzzzz de paterzzzzzzzzzzzz TranceZoner is back :D |
|
|
| DJ_Massive |
wel goed opletten he trancezoner :cool:
laterrrrrrr paterrrrrrrr |
|
|
| TranceZoner |
Mijn oprechte excuses! :):) ;)
Trouwens, Magik54 jij komt ook uit Groningen toch?? MOI!
(geen later pater meer, ben intussen iets volwassener geworden! (nee echt!) ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Mijn oprechte excuses! :):) ;)
Trouwens, Magik54 jij komt ook uit Groningen toch?? MOI!
(geen later pater meer, ben intussen iets volwassener geworden! (nee echt!) ;) |
*kijkt naar links
*ziet location: The Hague staan... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Mijn oprechte excuses! :):) ;)
Trouwens, Magik54 jij komt ook uit Groningen toch?? MOI!
(geen later pater meer, ben intussen iets volwassener geworden! (nee echt!) ;) |
En daar gaan we weer:
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger
In Moerwijk willen wonen
Na 't eten een partijtje voetbal in de tuin
De ouders langs de lijn
En in december met de hele buurt op jacht
Om kerstbomen te rausen
Op oudejaarsavond fikkie stoken
Vooral die autobanden rookten fijn
Ik zou best nog wel een keertje met die ouwe
Naar ADO willen kijken
In 't Zuiderpark de lange zij, een warme worst
Supporters om je heen
Lekker kankeren op Theo van den Burch
En die lange van Vianen
Want bij elke lage bal dan dook die eikel
Er steevast overheen
O, o, Den Haag
Mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten
En het Plein
O, o, Den Haag
Ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen
Als ik geen Hagenees zou zijn
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger
Een nachie willen stappen
Op m'n Puch een wijffie halen
En daarna dansen in de Maradon
En na afloop op het Rijswijkseplein
Een harinkie gaan happen
De dag erna een kater dus naar Scheveningen
Lekker bakken in de zon
O, o, Den Haag
Mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten
En het Plein
O, o, Den Haag
Ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen
Als ik geen Hagenees zou zijn
Ik zou best nog wel een keertje...
Ach wat leg ik toch te dromen
Want Den Haag is door de jaren zo veranderd
Voor mij toch veel te vlug joh
Dat Nieuw Babylon moest dat er trouwens eigenlijk
Nou wel zo nodig komen?
Zo komt die oievaar op de Vijverberg
Dus never nooit meer terug ho
O, o, Den Haag
Mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten
En het Plein
O, o, Den Haag
Ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen
Als ik geen Hagenees zou zijn |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En daar gaan we weer:
O, o, Den Haag
Mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten
En het Plein
O, o, Den Haag
Ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen
Als ik geen Hagenees zou zijn |
Das toch van Andre Hazes :conf:
:stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Das toch van Andre Hazes :conf:
:stongue: |
Kijk uit hé, Haagse relluh zijn zo geregeld voor je deur :toothless |
|
|
|
|