return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מסחרי???! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Scorchio
כנראה לא ראית את הקליפ של
G.O.D.D.
ו
Punk

ב
Partyzone
בימי שישי בלילה ב
MTV


צודק
punk
הייתה הצלחה ענקית

גם
satisfaction
נהיה מסחרי בטירוף
sputnik_IL
דעתי בנושא


הגדרת -מוסיקה מסחרית, היא הגדרה עצמית
וכל אחד מגדיר "לעצמו" מה מסחרי, ומה לא.

טראק מסחרי - כלומר טראק שהבסיס שלו הוא להכניס כמה שיותר כסף לכיס האומן.
דוגמא טובה היא המיקס ל "אתניקס-תותים"

הרי אין לנו כאן חידוש ?
כל מה שיש במיקס הוא מוזיקה קיצבית...
לא עשו לטראק גרסת דיפ מופלא. או משהו נחמד....

עוד צורה ל"מסחריות" היא
השמעת אותו טראק 20 עד 50 ביממה.

דברים כאלה רואים בעיקר בגלגל"צ ו
BU 99 FM.
ועוד תחנות.

עוד צורה טובה לדוגמא היא כל "גל ה DJ שקם בישראל בזמן האחרון"
90% מאותם אנשים מנגנים כמו "הגדולים"
ובזאת גונבים מהם את הסגנון.. כי הרי אותם די גי'ס לא פיתחו קו משלהם או סיגנון...

בקשר לדיבור של מיסחור של טיאסטו או ארמין ...
אני לא רואה כאן שום דבר מסחרי...
אלה הם טענות כנגד ההצלחה שלהם.
כי הם לא רואים שארמין ,יושב בסטודיו.... מלחין טראק
חושב על מיקס חדש ומעניין..

הרי כל טראק חדש או מיקס חדש.
הם ביטוי עצמי .
לכן תשימו לב ב ווניל של טראק יש כמה וכמה מיקסים.
ולרוב רק מיקס אחד תמיד נתפס למרות שיש עוד מיקסים
שנעשו לטראק בלי שום קשר....
אלה כדרך של אותם אומנים לביטוי עצמי והם חשבו פחות ופחות על הכסף שזה יכניס להם.


בתודה אלי
:wtf:
Ariels
יש שני סוגים של מסחריות

אומן/מפיק ממוסחר

ותקליטן/תחנת רדיו ממוסחרת

שניהם מאוסים, הראשון לוקח ז'אנר או להיט מסויים ומשחזר אותו לשם
רווחיות והשני לוקח להיט מסויים גם אם הראשון מסוגו ומשמיע אותו כל כך
הרבה עד שהשיר נהיה מאוס לחלוטין
Scorchio
quote:
Originally posted by Ariels
יש שני סוגים של מסחריות

אומן/מפיק ממוסחר

ותקליטן/תחנת רדיו ממוסחרת

שניהם מאוסים, הראשון לוקח ז'אנר או להיט מסויים ומשחזר אותו לשם
רווחיות והשני לוקח להיט מסויים גם אם הראשון מסוגו ומשמיע אותו כל כך
הרבה עד שהשיר נהיה מאוס לחלוטין



נו כמוך...
s0undw4v3
איזה אהבה הולכת פה בפורום חבלז
Ariels
quote:
Originally posted by Scorchio
נו כמוך...


או כמוך שאתה מנגן טראקים של יוצרים אוזבקיים
שמנגנים בפרוטי לופס או משהו כזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
נו כמוך...


אתה מדבר על זה שהוא שם אז כל שתי דקות את
Milk Inc - Wide Awake?
חחחח
Ariels
בוא'נה יא בן זונה, רק בשביל מורן שחולה על זה
אני מנגן לו כל שניה את זה ואת הטראק השני העתיק הזה
זה שאני כבר לא זוכר את השם שלו
KrazyDJs
quote:
Originally posted by s0undw4v3
איזה אהבה הולכת פה בפורום חבלז


לא סתם אהבה
אהבת אמת
:p
Scorchio
quote:
Originally posted by Ariels
או כמוך שאתה מנגן טראקים של יוצרים אוזבקיים
שמנגנים בפרוטי לופס או משהו כזה



חחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא לא

DJ Aligator Project - Blow My Whistle

אתם יודעים שהטראק הזה היה על המחשב של אריאל במשך שנים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא לא

DJ Aligator Project - Blow My Whistle

אתם יודעים שהטראק הזה היה על המחשב של אריאל במשך שנים


מה אתה מזלזל....

הטראק הזה נוגן לא פעם ולא פעמיים על יד הבלקוני

כבוד או לא כבוד??
Ariels
צח להזכיר לך שמעולם לא צרבתי

שבוע שעבר שילמתי על זה ב15 מגה של מוזיקת טראנס והאוס בלבד
[ולא נספור את שאר הז'אנרים]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement