return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vi borde göra nåt liknande
View this Thread in Original format
staz
http://forum.arminvanbuuren.com/for...topic.php?t=572

verkar ju väldigt nice.. arrangemang i den stilen borde man ju kunna knåpa ihop utan några större besvär..
JayBee
mmm jag håller med. :) seriöst jag skulle kunna ta på mig att fixa en sån grej nästa gång nån stor dj kommer. jag återkommer med mer info senare.
dj_hysterix
käka på donken med kai, endre och envio :)
St_Andrew
Tycker det låter som en alldeles underbar idé :)

armin verkar ju inte vara några problem att få med iaf! grymm kille!
SteveTranz4ever
Det krävs bra och _seriös_ planering för att göra nåt sånt här.... För en gång skull skulle det nog bli tjurrusning med SWETAs + att vi skulle helt plötsligt få massa nya medlemmar så fort nyheten kom ut...
Jag har sett allt för många ihåliga arrangemang och angagemang...
Men visst tycker jag det är en kul idé om nån lyckas...

Att få folk att ses på div. fester eller hänga med på resor är inte lätt iaf har jag och mind fått erfara...
staz
sorgligt men sant angående att få med folk på grejer osv..
JayBee
jo som sagt så kan det bli en riktig pain in the ass men jag har redan funderat ut lösningar på några utav problemen. jag ska fundera lite på saken och se vad jag kan koka ihop ;) vi får vara optimistiska tycker jag!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
jo som sagt så kan det bli en riktig pain in the ass men jag har redan funderat ut lösningar på några utav problemen. jag ska fundera lite på saken och se vad jag kan koka ihop ;) vi får vara optimistiska tycker jag!

Klart vi ska va optimister men jag blir impad om du lyckas sparka igång nåt bra som funkar :)
JayBee
vi kommer ju att få avvakta ett tag :) ingenting kommer ju att hända inom de närmsta veckorna i alla fall men du kan lika gärna börja bli impad nu om du vill ;)
Kongo_kim
Jävla groupies lämna han ifred ;)

Vizay
det handlar mycket om att armin gillar TA också...har fått intrycket av att han faktiskt hänger här på TA av å till :)
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Att få folk att ses på div. fester eller hänga med på resor är inte lätt iaf har jag och mind fått erfara...

hehehehe... lovar att hänga med nästa gång om jag har pengar.. ;)

men låter som en hel ball grej om man kan få det att funka
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement