|
Tiesto In Concert DVD (beställa från sverige) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Får faen ändra åsikt mot vad jag skrev innan om denna dvd'n...
den är inte bra..
DEN ÄR JU HELT FÖRBANNAT SJUKT BRA... gahhhhh sett igenom hela nu... FANTASTISK....
Om det blir .. Tiesto in concert 2004, i'm gonna be there! |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| quote: | | angående problemet med ljud: du fattas garanterat ac3-audio-codecen.. |
ja det var det verkligen!!! =)
TACK SÅÅÅÅ JÄVLA MKT.. uppskattades jävligt mycket sipo!!!
men azzå detta är första filmen som har strulat på 100 år för mej.. har dom använt nån annan codec än vad dom brukar använda????
aja TACK :D iaf :gsmile: :gsmile: :gsmile: :) :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
ja det var det verkligen!!! =)
TACK SÅÅÅÅ JÄVLA MKT.. uppskattades jävligt mycket sipo!!!
men azzå detta är första filmen som har strulat på 100 år för mej.. har dom använt nån annan codec än vad dom brukar använda????
aja TACK :D iaf :gsmile: :gsmile: :gsmile: :) :) |
Mjo ac3 codecen är rätt ny vad jag förstått det som..
Det jag märkte dock var att jag för en gångs skulle kunde ha på MAX volym på mina små datorhögtalare.. utan att ljudet började "skorra" som vanligt... måste faen ha varit codecen som ger ett väldigt klart ljud...
Faen, minut 55-> på cd1 när Kane kommer in och sjunger är faen underbart... vilket underbart tryck det blir.. säkert sett den snutten 40 gånger hehe |
|
|
| Connector |
| Har inte fått min dvd än. Den är slut i lager på cdon :( |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Connector
Har inte fått min dvd än. Den är slut i lager på cdon :( |
jag har inte heller fått hem den än.. jag tror inte dem ens har haft det inne någon gång... |
|
|
| tobo99 |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Det jag märkte dock var att jag för en gångs skulle kunde ha på MAX volym på mina små datorhögtalare.. utan att ljudet började "skorra" som vanligt... måste faen ha varit codecen som ger ett väldigt klart ljud... |
Visst blir det klart ljud för AC3-ljudet är samma Dolby Digital spår som ligger på DVDn, helt oförändrat så har du digital utgång på datorn så är det bara att koppla upp den mot en hembioförstärkare så har du Tiesto i äkta 5.1 sen :D
Förövrigt så fick jag ett mail från cdon om att de ursäktade förseningen |
|
|
| ShyTrance |
äntligen som skickade cdon iväg den till mig :D :D
d kommer bli skönt o ha den original :) |
|
|
| ShyTrance |
| ^^Jag med :D efter en månads väntan! |
|
|
| jeremy1984 |
Jag har inte fått min från Amazon än =/ ..väntat i 3veckor.
Men det verkar som om det är Another Day @ the Office-DVDn som inte finns på lager..beställde nämligen båda :) |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by tobo99
fick min idag! :D |
är det engelsk text på extra skivan? behind the scenes.. har den på dvdr bara och på den är det inte det.. irriterande att dom aldrig kan texta på engelska åtminstone.. förstår dom inte att folk utanför holland vill köpa den =)
inte fått min än dock.. skrev mail till dom en gång till nu =\ |
|
|
| staz |
| håller med ang textningen.. de kan anställa vilken amatör som helst med hyfsad engelskakunskap och lite kunskap med nåt redigeringsprogram man kan texta i.. skulle inte kosta dem mer än ett par tusen.. patetiskt. |
|
|
|
|