|
Wie is de sterkste???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik zeg 1 ding: kryptonite.. |
:D :D :D
Daarom zeg ik ook Neo |
|
|
| Biohazard |
Pieletje Peenhaar Ofcourse
of Purno |
|
|
| MaGiK54 |
| Goku natuurlijk, hij veegt de vloer aan met Superman en Neo alsie Super Saiyan 4 is. |
|
|
| Flipper01 |

Optimus prime
Had deze wel van jou verwacht Tin |
|
|
| Optimus |
| ik was bescheiden en dacht ik zeg maar nix:D |
|
|
| New Wave |
| He-man is uiteraard de best of the best!!! |
|
|
| Kakao |
Jerommeke
 |
|
|
| ahp2002 |
Peter R. De Vries
 |
|
|
| moogwai |
In ieder geval ziet de INCREDIBLE HULK er het sterkst uit :D
 |
|
|
| Flippe |
oof uuh:
deze man:
en anders toch zeker wel popeye of de hulk! |
|
|
| DjRV |
Dale Cooper (voor de kijkertjes thuis,rechts in beeld)
Hij doordringt elk mystery en dimensie on earth en staat direct in contact met het totale bewustzijn |
|
|
|
|