|
Public domain - the puritan download it here
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| je moet er een ~ bij doen !! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
je moet er een ~ bij doen !! |
lol |
|
|
| M5 |
brrrr!!
dit is zeker wel stoer!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| Dis wel HC he :D |
|
|
| M5 |
zeker wel!!
dit is gewoon RAMMEN!! |
|
|
| TranceFool |
| Is dit wel nieuw, ik denk het eigenlijk niet, Op Audiogalaxy krijg ik veel results. Ik denk dat dit een oud nummer is want Public Domain was vroeger al hardcore. Wel stoer nummer btw. |
|
|
| MH |
Dit nummer is inderdaad al oud.
Ik heb hem op cd: Thunderdome 15 :)
MC Rage - Macarena staat ook op die cd
dan weet je ongeveer hoe oud ie is :D |
|
|
| Henkie_henk |
Ow dan gaat ik even iemand van zon fxp board de kanker in ramme...
zo terug |
|
|
| TranceFool |
| Hehe, Henkie hooligan:D |
|
|
| Optimus Trance |
| tis wel een lekker beuknummere, maar ja, nu moeten wij t doen met "Bass in the place, London!!" :D:D:D |
|
|
| raoel |
Maar is deze al oud.
Ik heb veel gehoord en deze nog nooit.
Maar uehu beuken :D:D:D:D |
|
|
|
|