|
ID&T publiceert boek over 10 jaar ID&T
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Boek over 10 jaar ID&T in de maak
Er komt binnenkort een omvangrijk boek over de geschiedenis van ID&T. Het boek is nu in de maak, en verschijnt over enkele weken.
In het boek komen alle aspecten van ID&T, de geschiedenis en de mensen achter ID&T aan bod.
Het wordt geschreven door Gert van Veen, die ook al voor ID&T Magazine werkt. In het ID&T Magazine van november is dan ook een voorpublicatie terug te vinden uit het boek, dat de titel 'Release' krijgt. De exacte verschijningsdatum wordt via deze website bekend gemaakt. Het boek verschijnt bij uitgeverij Vassalluci in Amsterdam. |
Bron: http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1425
Goed, weer lekker objectief door dat boek te laten schrijven door een eigen medewerker van ID&T.. :rolleyes: |
|
|
| Kakao |
Let the flaming begin!
Zal wel een mooie reclamefolder worden :) |
|
|
| franzelare |
| had via via al zoiets vernomen, wel leuk om in de kast te hebben en later aan je kleinkinderen voor te lezen (als je daar dan nog toe in staat bent) |
|
|
| Chicane |
"In den beginnen schiepen Irfan, Duncan en Theo de hardcore en zagen dat het goed was.."
Amen :D |
|
|
| SnuggLe |
Lijkt me erg vet!! Ben benieuwd wat het wordt.
Jammer idd dat het niet objectief is... maarja, het is een boek VAN IDT , dus... |
|
|
| Divine9 |
| Leuk, luxe goederen voor den haard. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Divine9
Leuk, luxe goederen voor den haard. |
LOL! :)
Das hetzelfde als Spa ijsklontjes ;) |
|
|
| Flippe |
zou misschien wel eens ene leuk boek kunnen zijn.
Jmmr dat het door IDT zelf is geschreven, veel reclame zla het dus wel worden! |
|
|
| jploveparade |
| Ben wel benieuwd naar de anekdotes uit de oude hardcore periode :) |
|
|
| magrec |
| Gert van veen is wel redelijk objectief hoor. 1 van de betere dance journalisten. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
Gert van veen is wel redelijk objectief hoor. 1 van de betere dance journalisten. |
misschien wel maar de vuilste was zal vast nie buiten gehangen worden :) . En er wordt denk ik ook wel opgepast dat er niemand tegen de poten getrapt wordt, want dat is niet goed voor de ticketverkoop. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
misschien wel maar de vuilste was zal vast nie buiten gehangen worden :) . En er wordt denk ik ook wel opgepast dat er niemand tegen de poten getrapt wordt, want dat is niet goed voor de ticketverkoop. |
Plop, u slaat de spijker op zijn kop! |
|
|
|
|