|
האוס עם שירה באמהרית כזאת ברקע
|
View this Thread in Original format
| godsfather |
האוס עם שירה באמהרית כזאת ברקע
NA,NA NA NA NA NA NE,NA NA NA NA NE...
זה משהו מפורסם כזה די חדש אם תבינו משהו מהאנגלית זה הקצב של מה שהיא שרה באמהרית האוס שמח כזה...
תודה |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by godsfather
האוס עם שירה באמהרית כזאת ברקע
NA,NA NA NA NA NA NE,NA NA NA NA NE...
זה משהו מפורסם כזה די חדש אם תבינו משהו מהאנגלית זה הקצב של מה שהיא שרה באמהרית האוס שמח כזה...
תודה |
יש טרד סטיקי בשביל זה
רועי
close this shiat... |
|
|
| Ariels |
I say:
"Let's Kill him !!!" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
I say:
"Let's Kill him !!!" |
once again people ing don't read the thread for newbies... :mad:
*Closed* |
|
|
|
|