return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[vraag] mp3 - programma?
View this Thread in Original format
robin
sorry kan via search echt niets meer vinden :(

ooit eens een hele tijd geleden, heb ik eens gevraagt hoe je het best mp3 om kan zetten naar een lagere bitrate

iedereen werd boos enz enz. het bekende verhaal

maaaar chicane (als ik het megoed herinner) gaf me een link/naam van een programma, dat beviel me heel goed maar nou ben k t dus kwijt :(

het programma werd gewoon geintergreert in windows, als je een mp3/wav/whatever muziekbestand selecteerde kreeg in (tenzij op je desktop) een hele lijst info (bitrate, lenght, info uit de id3 tag enz. enz.) *net zo als je previews krijgt van fotos zeg maar

als je rechtermuis knop klikt op een muziekbestand stond dat programma ook gewoon in die lijst en kon je gelijk de boel convecteren

en nou ken k t dus niet meer vinden :(

heeeelp
Ding Chavez
Ik zal mij van mijn goede kant laten zien :)
Dat proggie dat je bedoelt is zeer waarschijnlijk de dBpowerAMP Music Converter.
SnuggLe
1)Zoek dan aub wat harder/beter :p
2) Maak dan AUB de thread TITEL de jusite, als in: vraag/vertel wat je zoekt. Aan een titel als "..." hebben we NIETS, dan gaat iedereen precious time verknallen aan een thread die er eigenlijk niet toe doet verder (tenminste, voor de rest niet, sorry) Heb ik nu al gedaan.

...maar ik weet het niet, sorry. Als iemand het weet, sluit ik de thread daarna.
robin
1 ik heb 3 kwartier lopen zoeken :mad:
2 heb je nou na bijna een jaar nog niet door dat ik niet anders kan
3 was niet creatief genoeg.. en als je op de main page ff je muis dr op houd krijg je ook de inhoud te zien.. doe ik altijd dus k ga dr maar ff vanuit dat jullie dat ook allemaal doen :D

bedank ding chaves :)

die bedoelde ik, t was iets met amp dat wist ik nog.. alleen daar mog k niet naar zoeken :o
SnuggLe
Oke , mooi, opgelost :)

Ik close hem!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement