|
PsySex - Come In Peace
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
WoW ... har ni hört det här albumet?! Det är så himla bra, wii..tänker köpa den direkt när den kommer ut :D
Ni kan lyssna på korta samples på psyshop.com
remixerna på altered states och puzzle finns med wii:D
PSYSEX ÄGER:happy2: |
|
|
| NooN |
Usch och fy! Realplayer-filer!
Det finns gränser.
Jag får helt enkelt tro på ditt ord dj_hysterix :) |
|
|
| dj_hysterix |
| hmm..jag kan ladda upp albumet på stäväs server om ni vill :) |
|
|
| NooN |
| Inte för att jag har tillgång till steves server, men gör det du :rolleyes: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Har lyssnat igenom det albumet ett par ggr nu. Måste säga att det är grymt jävla bra asså.. :) |
|
|
| RebeL9 |
det här är en fantastisk skiva som jag lyssnat på i några veckors tid. Mycket bättre än Psysex's förra album.
Utan tvekan ett av de bättre psyalbumen jag hört i år.
Älskar de där 50-tals b-filmssamplingarna man använt sig av :D |
|
|
| mindshooter |
| låter intresant :) kan nån vara snäll o ladda upp den på steveo FTPn?? :) |
|
|
| Glorie |
| Tack toboooooo :p Schyst som faen :) |
|
|
| dj_hysterix |
| tänkte ladda upp det men det är det redan, najs :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
Tack toboooooo :p Schyst som faen :) |
kör du med hemliga meddelanden? ;) |
|
|
| JayBee |
| glorie: har du kådat ditt post? :) man ser ju inte vad det står förrän man använder sig av hemlig CIA teknik och markerar texten, då avslöjas det hemliga medelandet liksom :) |
|
|
|
|