return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
PsySex - Come In Peace
View this Thread in Original format
dj_hysterix
WoW ... har ni hört det här albumet?! Det är så himla bra, wii..tänker köpa den direkt när den kommer ut :D

Ni kan lyssna på korta samples på psyshop.com

remixerna på altered states och puzzle finns med wii:D


PSYSEX ÄGER:happy2:
NooN
Usch och fy! Realplayer-filer!
Det finns gränser.

Jag får helt enkelt tro på ditt ord dj_hysterix :)
dj_hysterix
hmm..jag kan ladda upp albumet på stäväs server om ni vill :)
NooN
Inte för att jag har tillgång till steves server, men gör det du :rolleyes:
SWE_TRANCE
Har lyssnat igenom det albumet ett par ggr nu. Måste säga att det är grymt jävla bra asså.. :)
RebeL9
det här är en fantastisk skiva som jag lyssnat på i några veckors tid. Mycket bättre än Psysex's förra album.
Utan tvekan ett av de bättre psyalbumen jag hört i år.
Älskar de där 50-tals b-filmssamplingarna man använt sig av :D
mindshooter
låter intresant :) kan nån vara snäll o ladda upp den på steveo FTPn?? :)
tobo99
uppe...
:wtf:
Glorie
Tack toboooooo :p Schyst som faen :)
dj_hysterix
tänkte ladda upp det men det är det redan, najs :D

reveal
quote:
Originally posted by Glorie
Tack toboooooo :p Schyst som faen :)


kör du med hemliga meddelanden? ;)
JayBee
glorie: har du kådat ditt post? :) man ser ju inte vad det står förrän man använder sig av hemlig CIA teknik och markerar texten, då avslöjas det hemliga medelandet liksom :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement