|
A state of trance 118!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
maar ik vind gewoon dat er naast de geniale trance nunmmers ook zoveel slechte tunes uitkomen! :( vroger was dit ook al wel maar toen draaide Armin ze niet en nu ineens wel! :eyes: maar goed, Armin kennende zal dit maar tijdelijk zijn! :cool: |
Armin draait in ASOT ook een selectie van (vooral) nieuwe tracks en kijkt(leest) dan naar wat "de reacties" zijn op deze tracks. Dus hij draait echt niet alleen maar platen die hijzelf echt top vindt. Sommige platen die hij in z'n shows draait, zal hij dan ook nooit in een club of op een feest draaien.
Ik vind de "echte" livesets van Armin vaak ook beter, in ieder geval daar luister ik vaker na, dus.... ASOT is bij mij dan ook vooral de "onbekende" tracks checken. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon het beste radio programma van de wereld is :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by moogwai
Armin draait in ASOT ook een selectie van (vooral) nieuwe tracks en kijkt(leest) dan naar wat "de reacties" zijn op deze tracks. Dus hij draait echt niet alleen maar platen die hijzelf echt top vindt. Sommige platen die hij in z'n shows draait, zal hij dan ook nooit in een club of op een feest draaien.
Ik vind de "echte" livesets van Armin vaak ook beter, in ieder geval daar luister ik vaker na, dus.... ASOT is bij mij dan ook vooral de "onbekende" tracks checken.
|
ja daar heb je inderdaad gelijk in! :)
| quote: |
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon het beste radio programma van de wereld is :) |
:crazy: ook hier heb je gelijk in! ;)  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
:crazy: ook hier heb je gelijk in! ;) |
Nietus, dat zijn de Kiss100 shows van Digweed al met de show van Michel de Hey (Turbulentie live) samen! Lekker puh! ;) |
|
|
| Valhalla |
van mij mag ie zijn show vaker zo doen, en dan alleen maar in die xxl interviews met zijn gasten houden.
toppertje , vooral part 1 |
|
|
| kolkiewolkie |
voor de mensen met een extreeeem goed geheugen:
weet iemand toevallig nog waar dat ding vandaan kwam (waar ie dus naartoe gelinkt werd vanaf UKTA) of anders het motherfokking PASSWORD van die sets. Ik ben dr namelijk nooit aan toe gekomen (leren he) om deel 2 te luisteren en die is dus nog steeds keurig verpakt :( (mét password dus).
bvd en nee, dat was niet echt snugger van kolkie:o |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Password = tranceaddict of turbotrance |
//schudt hoofd van links naar recht en terug |
|
|
| Mr Hee Hoo |
| vanochtend lekker ff geluisterd, wat een master set, vooral deel 2. droom er echt mee weg. Totdat de set afgelopen was:) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
voor de mensen met een extreeeem goed geheugen:
weet iemand toevallig nog waar dat ding vandaan kwam (waar ie dus naartoe gelinkt werd vanaf UKTA) of anders het motherfokking PASSWORD van die sets. Ik ben dr namelijk nooit aan toe gekomen (leren he) om deel 2 te luisteren en die is dus nog steeds keurig verpakt :( (mét password dus).
bvd en nee, dat was niet echt snugger van kolkie:o |
Het ligt op het puntje van me tong......ik dacht ook turbotrance.
Maar he, morgen weer een nieuwe aflevering :D |
|
|
| NiTro |
| ben ik nou blind of staat ie niet meer op de ukta site? |
|
|
| moogwai |
ASOT118 is zeker wel leuk.. maar nu ben ik toch echt helemaal into Ferry Corsten en ik ben verkocht aan ondergetekende mix (en het tweede uur van World Tour 04-10-2003. Vind deze mix veel vetter als die van Armin ;)
Ferry Corsten - Special Mix ID&T Radio 11-10-2003
Hour 1:
01. Atlas - Circulation
02. BBE - Seven Days & One Week (Ferry Corsten Remix)
03. Robert Lidstroem - My Spirit (Transa vs. Inzite Remix)
04. ID
05. Andy Hunter - Go (Antillas Remix)
06. Mike Shiver feat. Hanna - Feelings (Original Vocal Mix)
07. Dirt Devils - Music Is Life (Jono Grant vs. POS Mix)
08. Ferry Corsten - Right Of Way
09. Futureshock - Late At Night
Hour 2:
01. Marco V - Atlanta 02-02-02 vs Ronald van Gelderen - Proceed
02. Afterburn - Winter Sun
03. Ferry Corsten - Rock Your Body (F Massif Remix)
04. DK - Murder Was The Bass
05. ID
06. Ronski Speed - Iris (Original Mix)
07. The Thrillseekers - Unknown Title
08. Antidote - Paraglider
09. Ferry Corsten - Star Traveller |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by NiTro
ben ik nou blind of staat ie niet meer op de ukta site? |
Al ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuim twee weken niet meer. |