return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Help Extrema met nieuwjaarsfeest
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:

Het is moeilijk te bevatten, maar nieuwjaar staat alweer bijna voor de deur! Dit jaar gaat Extrema weer voor een waardige afsluiter van het jaar en een vette entree van 2004 zorgen. De vraag is alleen hoe? Er zijn een hele hoop ideeën vanuit Extrema over de aankleding, invulling, locatie etcetera. Maar hoe zouden jullie het nu willen?Extrema wil van jou weten wat ze moeten doen om er een mega party van te maken. Daarom staat er vanaf nu een poll op de website van Extrema, waarin je je mening kunt geven over wat ze qua feest het beste kunnen doen. Verder kun je je ideeën kwijt op het forum en in het gastenboek.

http://www.extrema.nl


Goh, toch wel heel toevallig zeg :D, leuk nieuws net nav die Innercity thread. Snuggle, misschien wat voor jou ;) :p (just kidding :)).
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Goh, toch wel heel toevallig zeg :D, leuk nieuws net nav die Innercity thread. Snuggle, misschien wat voor jou ;) :p (just kidding :)).


Ja ja ja ja.
Maar kijk, dit is toch supervet? Deze mensen begripjen het tenminste, en luisteren naar mensen. Deden meer dat maar eens..


*EDIT* Ik kan het alleen TOTAAL niet vindne op die site, wie wel? :S
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja ja ja ja.
Maar kijk, dit is toch supervet? Deze mensen begripjen het tenminste, en luisteren naar mensen. Deden meer dat maar eens..

klopt absoluut :), zeker een zeer goed initiatief.
zoiets zie je ID&T idd niet doen.
ben benieuwd of er iets verrassends uit komt rollen :)
Blik
Snuggle: aan de linkerkant staat een menutje, staat een link naar het forum en het gastenboek

wel een zeer goed iniatief
New Wave
GOH, zijn er toch nog mensen die het snappen! :)
Dit moet gewoone en zwaar goed feest worden!
Divine9
I vote for 100% progressive :eyes: :eyes: :eyes: Maakt mij niet uit wie er staat, als er maar progressive wordt gedraaid.

Zou wel eens tijd worden, want het is tot nu toe elke keer groovy/funky house of techno geweest bij Extrema. (Behalve outdoor)
basvh
opzich wel leuk idee, maar denk dat onze inbreng echt niet zo super groot is aangezien het feest in minder dan 3 maanden gehouden wordt. Zulke feesten en dan vooral op nieuwjaar zullen ver van te voren gepland moeten worden.
Ok als eruit die website komt dat er veel lampjes moeten komen dan kunnen ze dat nog wel regelen. Maar als er gevraagd wordt voor bepaald soort genre of dj zal dat toch wel moeilijk worden om dat te regelen
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
opzich wel leuk idee, maar denk dat onze inbreng echt niet zo super groot is aangezien het feest in minder dan 3 maanden gehouden wordt. Zulke feesten en dan vooral op nieuwjaar zullen ver van te voren gepland moeten worden.
Ok als eruit die website komt dat er veel lampjes moeten komen dan kunnen ze dat nog wel regelen. Maar als er gevraagd wordt voor bepaald soort genre of dj zal dat toch wel moeilijk worden om dat te regelen


Hmmm..daar heb je helemaal gelijk in, niet bij nagedacht. Maar verder een vet initiatief. Zullen we er een tranceaddict feestje van maken? Dan gaan we even met zijn allen een leuke lineup maken, en dan het gastenboek onderspammen! :D

:evil:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement