|
יומולדת לי + 1000 פוסטים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by TTman
מזל טוב יא זיין שכל
סתםםם סתםםםם
שיהיה לך בכיף אחי
באמת שיהיה
אז איך זה עם אלף???
או איך זה בגיל 14???
:D :D :D |
אלפייה זה סבבה
14 זה כמו 13 :)
וזה עדיין יומולדת בולבול :\ |
|
|
| Sm0keMachine |
| מזל טוב אחי הקטן :D:eyespop: :tongue3 |
|
|
| Flotser |
DOUBLE MAZAL TOFFFFF!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
אז איך זה עם אלף???
או איך זה בגיל 14???
:D :D :D |
בתור אחד שעבר את שניהם אני יכול להגיד לך שיותר כיף עם 10000 ובגיל 18 :)
אבל אני לא מבאס כמו קוסמיק פייר אז אני לא יגיב ;)
סתם סתם... הכל בהומור קל שהוא לא כבד!! |
|
|
| KrazyDJs |
חחחח
תודה אישים ואנשים...:D |
|
|
| coby |
מזל טוב
X2
אה יוב אנחנו לא הכי קטנים פה :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by coby
אה יוב אנחנו לא הכי קטנים פה :) |
אני חצי שנה בפורום ורק עכשיו שמת לב ? :) |
|
|
| LioR |
| קצת באיחור אבל שיהיה מזל טוב אחי עד 120 |
|
|
| H.A. |
מזל-טוב*2!
עד 120 או לחילופין עד 100,000 :D |
|
|
| DJ_Yuval |
מזל טוב בריבוע!!!!!!
ספאממר.. :toothless :toothless :toothless |
|
|
| KrazyDJs |
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
שכחתי מישהו ? :) |
|
|
|
|