return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ENVY at THE FREQ
View this Thread in Original format
Djsamorai
אוקי אנשים ..
זאת הפקה שאני מעורב בה ..
זה מאוד חשוב לי ..
אני מקווה שלא תימחקו לי את הטראד :)

הפקה חדשה .. שאני חלק מימנה ..
מנסים להחזיר איכות :) !
מיתגייסים בנגיעה של תיכוניסטים

warpedd_
לא הבנתי מה זה איכות
ותיכוניסטים זה בני 15
חחח
נשמע לי כמו קט-בלו

טוב מה אני מזיין תשכל אני בכלל יהיה בטורקיה
:)
s0undw4v3
רוק?

למה לא מטאל?
או שזה סתם מועדון שעולה 20 שקל כניסה אז כותבים מה שבא להם בהזמנות..?
Djsamorai
בעל המועדון לא מעוניין במטאל ...


עכשיו כניסה זה 40 שקלים .

אנחנו מנסים להשקיע את המיטב שתיהיה מסיבה באמת טובה

עכשיו טיכוניסטים הקוונה לי"ב בילבד ..

זה לא שיא הפאר שיש ...
אבל אתה מקבל הקפצת טקילה כל שעה שזה פינוק מאוד חמוד ..
מופע דראג ..

ומוזיקה טובה
deluxe
סחתיין על העבודה...


אבל תאמין לי (ואני לא בא בטענות אליך...) אני לא מבין למה עושים מסיבות של האוס עם רוק ועם ראפ

זה מביא למצב שבכל אחד משלושת החדרים הללו ישמיעו בד"כ להיטים ודווקא זה גורם לאנשים להמנע ממסיבות כאלה...
כאילו אם אני אוהב רוק למה לי ללכת למסיבה שיש בה האוס וטראנס??

אבל מה אני מזיין בשכל...
:D
s0undw4v3
זהו

אני כבר על הפרינציפ לא הולך למסיבות של פחות מחוגרים!

לא שווה לי להוציא 80 שקל על האולטראסאונד (מי שלא מכיר- אחד המועדונים הטובים בארץ באיזור חיפה) כשיש הפקה של תיכוניסטים והמסיבה ל-16+ (יענו כולם נכנסים) ועוד אין להם מספיק כסף לשים כמה שומרים בכניסה עם גלאיי מתכות...

אני מעדיף לשבת באיזה פאב טוב, לאכול איזה בגט עם בשר כלשהו ולשתות איזה
Flaming Lamborghini
שדופק לך ת'שכל רק מהאדים של הפלסטיק של הקשית שנמסה מהאש.

או לחילופין כמה בירות.
החיים הטובים....
arik
שיהיה בהצלחה אחי
למרות שאם אני לא מנגן שם אז זה לא יכול להיות מיקצועי יוצר מידי


:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Gil Shwarts
אם
vipic.co.il
על ההזמנה
זה הולך להיות אדיר..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אני כבר על הפרינציפ לא הולך למסיבות של פחות מחוגרים!


ראסמי זה ככה!!!
ואפילו לא התגייסתי ;)

אבל באמת שאלא אם כן זה בשביל לשמוע די ג'יי מסויים... אין לי מה לחפש במסיבות של ילדים קטנים
תיקון טעות... אם יש לי חינם במסיבה של חבר שלי כמו בתל יצחק אז לא אכפת לי ללכת...
cluBBer
בחיים לא יבין את המסיבות האלה

ועוד דבר
משקאות חריפים אסור למכור לילדים מתחת לגיל 18 :whip: :whip: :whip:
ובטח לא לתת חינם

Djsamorai
quote:
Originally posted by cluBBer
בחיים לא יבין את המסיבות האלה

ועוד דבר
משקאות חריפים אסור למכור לילדים מתחת לגיל 18 :whip: :whip: :whip:
ובטח לא לתת חינם


ביגלל זה יהיו שם 18 + ...
תיהיה סלקציה טובה ..
coby
תמכניס אותי ?

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement