drar igång om ca. 10 min, kan avslöja redan nu att jag inleder med en klassiker... solarstone - seven cities (AvB remix) :)
blir en del klassiker idag osså, har inte hunnit bränna nått nytt i veckan nämligen :)
Pjox
Eftersom jag är sämst på namn så blir jag mycket iriterad över att jag inte kan komma på vad låten heter som vizay spelar just nu.. usch
dbl
visste inte att kiss gjorde trance...
och speciellt inte att "i was made for lovin you" va trance... hehehe
Vizay
hahah dbl :) de går faktiskt å förklara med hjälp av den jäkla latoxen som har servern....e någe strul så den uppdateras inte tydligen....e lite skumt de där :/