return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Protest mot lagändring ang. lagringsmedia
View this Thread in Original format
Glorie
Sprid länken eller nåt, det här var ett mycket onödigt förslag från justitiedepartementets sida tycker jag :) Bläddrade i dokumentet lite, men hittade inget som stödde siffran 800%, som ju känns lite väl tilltaget? Nån som vet ngt. mer om det?
ScuL
hmm i holland har vi redan nåt likadant.
det e inte 800% men det finns iaf.
på CDR ungefär 30 €ct. på DVD+R 1€ och på DVD-R 1,50€.

därför skaffar jag alltid mina skivor i Belgien :D
St_Andrew
har inte detta redan gått igenom? iaf väldigt dumt förslag... skrev på :)
Xo|oX
himla justitienördar, hur sjutton ska ja kunna bränna en massa backups på min webserver om de ska höja momsen!
SteveTranz4ever
Dä ä bara att börja importera...

Går det igenom låter det helt sjukt.
I och med det så hämmas en del av den tekniska utvecklingen i samhället... Vi måste gå framåt i tekniken, börja jobba på en kompromiss istället för att bara köra över utvecklingen för att gynna egna intressen...

reveal
quote:
Originally posted by n0bben-
öh, var e länken?


quote:
Originally posted by Glorie
här
quilly
Man börjar ju seriöst undra hur folk tänker. Kommer ju börja langas diskar och cd över gränserna sen isf för narkotika :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement