|
Protest mot lagändring ang. lagringsmedia
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| Sprid länken eller nåt, det här var ett mycket onödigt förslag från justitiedepartementets sida tycker jag :) Bläddrade i dokumentet lite, men hittade inget som stödde siffran 800%, som ju känns lite väl tilltaget? Nån som vet ngt. mer om det? |
|
|
| ScuL |
hmm i holland har vi redan nåt likadant.
det e inte 800% men det finns iaf.
på CDR ungefär 30 €ct. på DVD+R 1€ och på DVD-R 1,50€.
därför skaffar jag alltid mina skivor i Belgien :D |
|
|
| St_Andrew |
| har inte detta redan gått igenom? iaf väldigt dumt förslag... skrev på :) |
|
|
| Xo|oX |
| himla justitienördar, hur sjutton ska ja kunna bränna en massa backups på min webserver om de ska höja momsen! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Dä ä bara att börja importera...
Går det igenom låter det helt sjukt.
I och med det så hämmas en del av den tekniska utvecklingen i samhället... Vi måste gå framåt i tekniken, börja jobba på en kompromiss istället för att bara köra över utvecklingen för att gynna egna intressen...
 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by n0bben-
öh, var e länken? |
| quote: | Originally posted by Glorie
här |
|
|
|
| quilly |
| Man börjar ju seriöst undra hur folk tänker. Kommer ju börja langas diskar och cd över gränserna sen isf för narkotika :p |
|
|
|
|