|
Above & Beyond i Lund
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
Ja det är dem som anordnar det. Får hoppas dem har mer tur den här gången. Men dem borde ha lärt sig av sina misstag plus att det här inte är ett sånt jätte event.
Dem har fått upp sin websida nu:
http://www.nationofamsterdam.com |
|
|
| Smekbar |
| hade varit kul om det blev något, men jag är jävligt tveksam till att lägga ut pengar på något som de anordnar... men men, får väl hoppas på det bästa... |
|
|
| JayBee |
| håller verkligen med. de har förstört sitt rykte och förlorat vårat förtroende. inte nog med att jag inte har förttroende men dessutom så är det långt hemifrån. jag lägger inte ner pengar på något som är osäkert och långt bort. |
|
|
| eXton |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Ja det är dem som anordnar det. Får hoppas dem har mer tur den här gången. Men dem borde ha lärt sig av sina misstag plus att det här inte är ett sånt jätte event.
Dem har fått upp sin websida nu:
http://www.nationofamsterdam.com |
Förvisso har dom lärt sig kanske men Above & Beyond lär knappast vara billiga. Inte för att jag har nån koll men jag skulle lätt tippa på minst 10000kr + resa och hotell. Så jag betvivlar starkt på att de kommer gå runt om de ska ha det i Basilikas lokal. Det kommer 200 pers till vår klubb AmnesiA och den har kört i mer än 2 år, så de lär få jobba för att fylla Basilika som rymmer säkert mer än dubbelt så många. Dock har de ju fördelen att folk inte behöver vara studenter såklart vilket borde leda massor av folk från Malmö, så man kan ju fråga sig varför de inte letar upp en lokal i Malmö istället dock.
Hoppas de ger tillbaka pengarna för The Lab biljetten, annars lär de nog banga ur eftersom ingen som inte har fått det lär köpa någon biljett i förväg till detta! |
|
|
| JayBee |
| men finns det inte en möjlighet att de kanske gör samma sak hela tiden? annordnar feta festen och tar betalt i förväg och lägger upp namnen på värst feta DJ's och sen så försvinner de mystiskt i sista minuten och avbokar DJ'n och ger inte tillbaka några pengar? |
|
|
| Funfrock |
| tror vilket fall som helst att det inte kommer vara särskilt många som köper förköp den här gången. Dels från tidigare erfarenheter och dels för att det inte är särskilt stor risk för att det blir utsålt. |
|
|
| reveal |
Håller med Funfrock.
Jag kommer iaf inte att köpa biljett i förväg för något arrangemang som dessa killar ordnar...
För örvigt ska de dra Lange till Lund i början av november, fina planer de har iaf :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| kollade på både Langes och Above & Beyonds respektive hemsidor, och står "Nation of Amsterdam, Lund" med på bägges schema |
|
|
| staz |
ja trodde du de snackade skit eller?
nog var det oturligt att the lab skulle ställas in, skulle dock inte säga ett ord illa om loungelab förän jag visste hela sanningen, med tanke på sveriges idiotiska system.
kan ju hålla med om att det är förståeligt att folk reagerar med att inte vilja köpa förköp och att loungelab borde gå ut med hela storyn.. men många verkar ta för givet att loungelab skulle begåt nåt stort misstag eller så, vilket jag tvivlar på.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by staz
ja trodde du de snackade skit eller?
|
vad menar du med det? |
|
|
|
|