|
The Obsession@Helsingborg 2003-11-22
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
Får väl passa på att göra reklam för den här festen eftersom den är i min hemstad, inte så ofta det händer något liknande här.
Info: http://www.theobsession.tk |
|
|
| staz |
var i sverige ligger helsingborg? (seriöst, ursäkta min okunnighet)
Michael splint , hörde ett av hans set och det var stabila grejer :) inte minst för att han lirade fallin' high med safri duo :) men även massa annan skön melodisk trance. |
|
|
| Funfrock |
| hehe i skåne.. västra sidan |
|
|
| reveal |
| Niklas Hardning, nån som hört nåt av honom? Ska lira i Lund den 13 december, kunde vara kul att höra folks åsikter :) |
|
|
| Smekbar |
| trevligt trevligt.. lär komma dit om jag bara lyckas komma ihåg det... skönt me fester i skåne.. :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by staz
var i sverige ligger helsingborg? (seriöst, ursäkta min okunnighet)
|
dude... det vet även jag :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by staz
var i sverige ligger helsingborg? (seriöst, ursäkta min okunnighet) |
äsh fan jag tror inte att det är din okunnighet utan snarare helsingborgs blyghet :)
scul: fan ser kul ut :D men lite långt att åka bara :( (för mig altså hehe smekbar verkar ju vara rätt hypad över det dock ;) ) |
|
|
| Trance2Dance2 |
| the website link doesnt work? any idea of how i can contact the promoters? |
|
|
| Amplifire |
Trance2Dance2 - Send a mail to [email protected]
Alla ni andra, det kommer fullständig info om festen inom kort! Det kan hända både det ena och det andra, självklart åt det positiva hållet! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
Niklas Hardning, nån som hört nåt av honom? Ska lira i Lund den 13 december, kunde vara kul att höra folks åsikter :) |
Han gör mycket bra set imo han brukar vara på forumet oxå...Förr gick han under namnet Kenxo..Han är från Danmark...Han brukade lira på Basicbeats.net ibland oxå... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Han gör mycket bra set imo han brukar vara på forumet oxå...Förr gick han under namnet Kenxo..Han är från Danmark...Han brukade lira på Basicbeats.net ibland oxå... |
aha, trevligt :D |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Niklas Hardning, nån som hört nåt av honom? Ska lira i Lund den 13 december, kunde vara kul att höra folks åsikter :) |
Jomen, en ung talang på bara 18 år (eller är det 19 nu?). Spelade innan mig och Nyman på Club Gorgeous och fick sedan ett headlining gig på samma ställe.
Han var även hemma hos mig förra månaden för att spela med mig och Nyman på DI Radio faktiskt. Hursomhelst, ni kan höra honom regelbundet på www.tranceairwaves.com.
Kan lätt rekomendera grabben om ni gillar melodisk trance. |
|
|
|
|