|
צריך עזרה קטנה מאוד
|
View this Thread in Original format
| LioR |
אני מחפש לשמוע שירים בסגנון של
HOUSE,DEEP,NEW YORK HOUSE
אף פעם לא שמעתי את ה סגנונות האילה..
אם מישהו יכול להביא לי שמות של טראקים לדוגמא זה יהיה נחמד |
|
|
| Scorchio |
בעיקרון
יש המון דברים אני ייתן לך דוגמא לכל סגנון
New York House : Danny Tengalia.
Tribal House : Saeed And Palash, Chus And Ceballos, Peace Division
Deep House : Inkfish, Quivver.
Progressive House : Steve Lawler, Sander K, Deep Dish. |
|
|
| Vortex_SA |
נו מה אתה נותן לו את האנדרגראונד שלך, הוא עוד ימות מזה :)
אחי קבל...
new york - "celeda - let the music use u up", "kim english - everyday"
deep house - "the bizz - satisfaction (b-deep remix)"
progressive house - זה כן קח את מה שצח רשם לך :)
וגם מומלץ מה שצח המליץ על טרייבל ובכלל הוא המליץ לך על דברים טובים אבל אנדרגראונד ממש... צח בד"כ אנשים מחפשים את המה שנשמע להם עופר ניסים בהקשר של ניו יורק האוס או טרייבל... אני יודע שזה קשה אבל ככה זה בארץ הזאת :) |
|
|
| §chop¥ |
עזוב אותך משטויות
01-va-id_and_t_hardstyle_volume_2-cd1-2003-mim.mp3
02-va-id_and_t_hardstyle_volume_2-cd2-2003-mim.mp3
01-va_-_defqon.1_cd1-twc.mp3
:cool: :cool: :cool: :cool: |
|
|
| nFaivel |
Deep : moshic_ft_lion_-_nothing_wrong_(highway_69_mix)
house : sarah_brightman-harem_hex_hector |
|
|
| LioR |
תודה אנשים
עזרתם לי מאודדדד |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
נו מה אתה נותן לו את האנדרגראונד שלך, הוא עוד ימות מזה :)
אחי קבל...
new york - "celeda - let the music use u up", "kim english - everyday"
deep house - "the bizz - satisfaction (b-deep remix)"
progressive house - זה כן קח את מה שצח רשם לך :)
וגם מומלץ מה שצח המליץ על טרייבל ובכלל הוא המליץ לך על דברים טובים אבל אנדרגראונד ממש... צח בד"כ אנשים מחפשים את המה שנשמע להם עופר ניסים בהקשר של ניו יורק האוס או טרייבל... אני יודע שזה קשה אבל ככה זה בארץ הזאת :) |
צ'ונג
:) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
צ'ונג
:) |
חחחחחחחח
עכשיו רציני, נראה לך שמישהו שמתחל לשמוע פרוגרסיב יתלהב מכל האנדרגראונד???
ואני רוצה לשאול משהו, שבאמת תענה לי רציני עליו, ניו יורק האוס זה לא פטר ראוהופר, קלדה ואלה? דני טנגליה גם מנגן דברים כאלה? אני לא שמעתי הרבה דני טנגליה... |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by LioR
אני מחפש לשמוע שירים בסגנון של
HOUSE,DEEP,NEW YORK HOUSE
אף פעם לא שמעתי את ה סגנונות האילה..
אם מישהו יכול להביא לי שמות של טראקים לדוגמא זה יהיה נחמד |
מה קרה נפלתה על הראש ? |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by coby
מה קרה נפלתה על הראש ? |
קובי יש בקבוק בייליז על השולחן לך תמזוג לעצמך קצת ותחזור
מה נפלתי על הראש?
רציתי לשמוע את הסגנונות האילו?
אף אחד לא אמר שאני אוהב אותם |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
חחחחחחחח
עכשיו רציני, נראה לך שמישהו שמתחל לשמוע פרוגרסיב יתלהב מכל האנדרגראונד???
ואני רוצה לשאול משהו, שבאמת תענה לי רציני עליו, ניו יורק האוס זה לא פטר ראוהופר, קלדה ואלה? דני טנגליה גם מנגן דברים כאלה? אני לא שמעתי הרבה דני טנגליה... |
האמת שאם היית מבין קצת
:)
היית יודע שדני טנגליה חי בניו יורק ויש לו מועדון בניו יורק והוא הפיק טראק עם סלדה
Music Is The Answer...
והוא חזק מאוד בתחום
חוץ מזה שפיטר ראוהופר זה יותר מיינסטרים כמו עופר ניסים כזה
טנגליה זה דברים ממש ממש ממש ממש ממש לא מוכרים
שהוא מקבל כל יום אליו הבייתה
בקיצור הוא אחד החלוצים של ניו יורק האוס |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
האמת שאם היית מבין קצת
:)
היית יודע שדני טנגליה חי בניו יורק ויש לו מועדון בניו יורק והוא הפיק טראק עם סלדה
Music Is The Answer...
והוא חזק מאוד בתחום
חוץ מזה שפיטר ראוהופר זה יותר מיינסטרים כמו עופר ניסים כזה
טנגליה זה דברים ממש ממש ממש ממש ממש לא מוכרים
שהוא מקבל כל יום אליו הבייתה
בקיצור הוא אחד החלוצים של ניו יורק האוס |
הבנתי... תודה :) |
|
|
|
|