|
Nexus - 29 november (??) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
honkbalknuppel mee? |
ja, mijne staat al klaar.
Bloed van vorig jaar is er al af. |
|
|
| SnuggLe |
Kom maar kom maar kom maar kom maar .... :)
Ik knuppel je wel neer Tim as soon als je 1 stap door mijn deur in Den Haag zet :D |
|
|
| franzelare |
he kinders! doe eens even lief tegen elkaar :D
maar misschien weet jolanda al meer, die spreek iris vaker geloof ik.....
anders bel ik johan wel als ik vrijdag optijd terug ben van het server sleutelen in enschede |
|
|
| magrec |
| :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
:rolleyes: :rolleyes: |
Denk het niet ouwe. |
|
|
| magrec |
| DAn moeten wij maar es wat in utrecht gaan doen ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
DAn moeten wij maar es wat in utrecht gaan doen ;) |
Wordt weer eens tijd voor een leuk avondje kloten.
Morgen maar effe kieken of er nog wat plannen valt ;) |
|
|
| SnuggLe |
| Eh...wat? Gaat het door? |
|
|
| Optimus |
| neuh, die aapjes bedoelen iets anders:thepirate |
|
|
| franzelare |
| morgen avond heb ik gepland niet uit te gaan dus dan ga ik eens mensjes bellen in utrecht en ff kijken of er nog iemand een bak koffie kan missen, misschien heb ik dus daarna meer nieuws |
|
|
| Miss Proximus |
| waar is iris :( |
|
|
| Donna |
Hmzzz,ik hoop toch niet dat t de 29ste gaat zijn want dan is t Arvie's XL debuutnight en das toch wel iets wat ik wil meemaken...
Elke andere datem GRAAAAG,ik wil wel weer zo'n avond relaxation:) |
|
|
|
|