|
Evanescence - Hello (Trifactor Vs Gabriel And Dresden Mix)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
רגע רועי אל תסגור עוד אני לא ממליץ פה על השיר.
יש לי חבר שיודע לנגן על פסנתר וחשבתי לעצמי שאולי מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את התווים של השיר המדהים הזה והוא ינסה לנגן לי את זה...
תודה רבה על כל עזרה שהיא.. |
|
|
| coby |
מה יש לכולם מהטראק הזה...
כזה שאנטי באנטי מעפןן !! |
|
|
| Rising |
צ'ומע....
את התווים של השיר אתה יכול למצוא באתר שלהם:
www.Evanescence.com
תגיד תודה לטלי (TinkerbeL)
שנמצאת עכשיו באילת ולא יכלה לכתוב פה.. |
|
|
| Segev |
שני דברים קובי אחי על טעם וריח אין מה להתווקח...
ודבר שני תודה רבה רבה אחי ובמיוחד לטלי
אחי תעזור לי למצוא את זה בבקשה אני לא ממש מצליח... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Segev
ודבר שני תודה רבה רבה אחי ובמיוחד לטלי
אחי תעזור לי למצוא את זה בבקשה אני לא ממש מצליח... |
חחח אחי אני גם מחפש.... אני לא מוצא את זה!!
נראה לי היא התכוונה למילים של השיר
:( |
|
|
| Segev |
יכול להיות חפיף אחי תודה בכאל מקרה
רועי אני מרשה לך לסגור עכשיו :D |
|
|
| Biondo |
אחי אני יכול להוציא לך את התווים
בוא לאי סי קיו שלי
99413293 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Biondo
אחי אני יכול להוציא לך את התווים
בוא לאי סי קיו שלי
99413293 |
ג'זסט טו דה רסקיו :)
*Closed* |
|
|
|
|