|
New track, comments plz
|
View this Thread in Original format
| mckey_21 |
Hi all !
I´ve put a new track online. The track is called "The World in my Eyes (MT Rework)". It´s my rework version of the orginal mix by dj blue star & dj xtac. Very energetic !! I think you´ll love it !
check it out here:
http://artists.mp3s.com/artist_song/3438/3438346.html
comments are welcome
cya
Markus
Mckey Traxx |
|
|
| Gil Shwarts |
enough!!!
there's the amature dj's section in this lovely forum, why won't you use it?? |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
enough!!!
there's the amature dj's section in this lovely forum, why won't you use it?? |
דוגרי |
|
|
| skelz |
חחחחחחחח יא אללה
אני רואה ארמין ואן בורן 2 מפציץ שנית |
|
|
| DJ_Yuval |
nice track man!!
לא טרחתי אפילו לשמוע
למי יש כוח להירשם לאמפי3.קום
ולמה הוא מביא פה את הטראקים שלו? |
|
|
| Gil Shwarts |
עדיף שלא תשקר לו
ופשוט תגיד לו מה אתה באמת חושב, שישים את הפוסטים על הטראקים שלו במקום שמתאים להם!
מילא אם הוא היה ישראלי! |
|
|
| Scorchio |
I'm writing this in english becuase I think its really not nice to write in hebrew infront of a guy that doesnt understand it.
First of all, the track is very nice, good job.
Second of all, to Israeli members, the man simply wants your opinion, its not like he floods the forum with threads about his tracks, he posts once in a while and personally I enjoy it.
Even if theres an Amateur Section, theres nothing wrong with him trying to promote himself, and if he posts here allot, that means your opinion is important to him and he respects you. |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
לא טרחתי אפילו לשמוע
למי יש כוח להירשם לאמפי3.קום
ולמה הוא מביא פה את הטראקים שלו? |
חחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול אחי!!! אהבתי את הגישה שלך
ובו'אנה י'בן ז**ה תירשם לאמפי3.קום הדף שלי גם שם!!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by deluxe
חחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול אחי!!! אהבתי את הגישה שלך
ובו'אנה י'בן ז**ה תירשם לאמפי3.קום הדף שלי גם שם!!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
חחחח
וצח...
הבן אדם כולה רוצה לעלות בדירוגים של אמ פי 3 נקודה קום
חחחח איזה דפוק אני...
הוא לא ממש בונה על התגובות של האנשים כאן
כי גם ראיתי אותו כותב בדיוק, אבל בדיוק, מילה במילה, את מה שהוא כתב כאן, גם בפורומים אחרים שאני לא יזכיר את שמם. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Scorchio
I'm writing this in english becuase I think its really not nice to write in hebrew infront of a guy that doesnt understand it.
First of all, the track is very nice, good job.
Second of all, to Israeli members, the man simply wants your opinion, its not like he floods the forum with threads about his tracks, he posts once in a while and personally I enjoy it.
Even if theres an Amateur Section, theres nothing wrong with him trying to promote himself, and if he posts here allot, that means your opinion is important to him and he respects you. |
sorry, still havn't listened to your track,
but I agree with whats said in Zah's (Scorchio's) post |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חחחח
וצח...
הבן אדם כולה רוצה לעלות בדירוגים של אמ פי 3 נקודה קום
חחחח איזה דפוק אני...
הוא לא ממש בונה על התגובות של האנשים כאן
כי גם ראיתי אותו כותב בדיוק, אבל בדיוק, מילה במילה, את מה שהוא כתב כאן, גם בפורומים אחרים שאני לא יזכיר את שמם. |
well, it just means he wants more opinions!
what's your problem, dude? I never visit the Ametuer section! I never would have heard of him if it wasn't for his posts here!
btw, I'm listening to it now..... nice work dude! keep it up! and keep posting your tracks here please! I enjoy them very much....
and for those of you who didn't even bother to download it, you're missing out! at least give it a listen!
btw, I'm speaking in english for the same reason Scorchio is.... |
|
|
| mckey_21 |
| seems that some people have got problems when i post here. but anyway thanx hypersonic for your support ;) |
|
|
|
|