return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Äntligen onsdag
View this Thread in Original format
sipowitz
Och då är det nytt avsnitt av enterprise säsong 3 i usa.. och i repris på dc nåna timmar senare :-)

Någon annan här förutom mig och steve som följer denna eminenta serie?
JayBee
japp jag har sett alla avsnitt förutom en på första sesången :), när ska sesång 2 börja?

(för de som undrar hur jag kan glo på något så B:igt, jag vet inte men om man ser utöver de fattiga effekterna så är det ändå rätt skönt, man fastnar lätt)


MojjMojj
[QUOTE]Originally posted by JayBee
japp jag har sett alla avsnitt förutom en på första sesången :), när ska sesång 2 börja?

(för de som undrar hur jag kan glo på något så B:igt, jag vet inte men om man ser utöver de fattiga effekterna så är det ändå rätt skönt, man fastnar lätt)


Jag förstår dig min vän, själv har jag fastnat i StarGate-träsket (SG1) har sett alla avsnitt som finns ute och väntar fortfarnde på 12:e avsnittet i säsong 7.. :P :) I LOVE IT!

Peace!
SteveTranz4ever
Jepp jepp

Som sipo just sa så följer jag också denna serie obönhörligen...

Har sett varenda avsnitt ur varje säsong och de blir bara bättre nu inne på säsong 3 avsnitt 6
Tankar hem senaste as we speak :gsmile:
dbl
quote:
Originally posted by JayBee
japp jag har sett alla avsnitt förutom ett på första säsongen :), när ska säsong 2 börja?

(för de som undrar hur jag kan glo på något så B:igt, jag vet inte men om man ser utöver de fattiga effekterna så är det ändå rätt skönt, man fastnar lätt)




hahahahaha... sorry.. va bara tvungen pga det gamla babblet.. :stongue: :crazy: :tongue2
så haka inte upp er på detta ;)

om inte serien går på tv så kollar jag inte.. orkar ju knappast leta upp och ladda ner alla avsnitt.... har iallafall inte sett det på tv.. kanske bara missat det????

kan ju isåfall bero på att jag tränar på onsdagar så jag missar vänner och hela köret... orkar inte spela in hela tiden... glömmer visserligen bort det mestadels.. hehe
cviper
Följer Star Trek när det kommer på TV, vilket tyvärr inte är fallet just nu (för mig är TV = 1:an, 2:an eller 4:an :p).
SWE_TRANCE
Kan inte förstå hysterin över denna serie :rolleyes:
Har kanske tittat 30min sammanlagt under min livstid, och aldrig riktigt fattat vad som är så bra. Kanske har jag tittat alldeles för lite för att ens fatta vad det hela "går ut på"...
JayBee
nä men altså egentligen är det inte så värst bra altså men det skönast med det hela är nog besättningen tror jag. typ hur de klarar olika saker och hur det arbetar med varandra och typ... typ som en dokusåpa fast i rymden :) fast inte lika tjafsigt och lite action då och då oxo. men altså man ska inte förvänta sig feta data effekterna och sånt :)
dbl
quote:
Originally posted by JayBee
nä men altså egentligen är det inte så värst bra altså men det skönast med det hela är nog besättningen tror jag. typ hur de klarar olika saker och hur det arbetar med varandra och typ... typ som en dokusåpa fast i rymden :) fast inte lika tjafsigt och lite action då och då oxo. men altså man ska inte förvänta sig feta data effekterna och sånt :)


neee.. effekterna brukar ju inte direkt vara så speciellt bra i serier.... förutom möjligtvis kvinno fängelset då... riiiiiktigt grymma special effekter.... matrix, starwars, sagan om ringen... släng er i väggen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement