return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
4/12/03 Above & Beyond LIVE @ ASOT!!!!!!!
View this Thread in Original format
skelz
קקק0000ללללללללללללללל
במקרה.. הסתובבתי לתומי באתרם של anjunabeats
ונתקלתי ב..
December 4th \\ Above & Beyond live mix on Armin Van Buuren's ASOT show on ID&T radio

ו.. ווואללה! :)
(Vwalla)

זה הולך להיות טוב.. אין ספק!
stay tuned for more info.
Hell_Copter
אוף חשבתי הם מגיעים לארץ שראיתי
A&B
ואז ראיתי את ההמשך...
live @ asot

בקטנה... אני בצבא בזמן הזה...
DJ_Yuval
above & beyond live ?!?!!? :eek:

OMG!!

הם מקום ראשון אצלי אפילו לפני
paul van dyk!!
כל הרמיקסים והסטים שלהם אצלי בתיקיה עם סיסמא
:eek: :eek: :eek: :eek:
את זה אני לא מפסיד:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
דרך אגב תשמעו את
Tomcraft - Loneliness (Above and Beyond Remix)
ואת
Matt Hardwick Vs. Smith & Pledger - Day One (Above & Beyond Remix)
אלה השניים החדשים שלהם
פשוט מדהים!
:crazy:
KrazyDJs
וואלה נחמד.
צריכים לרשום תתאריך..

אבל למה הודעת את זה חודשיים מראש ?
היית מודיע שבוע לפני, שבועיים ככה..

אבל למה כ"כ הרבה זמן ? :\

טוב..שיהיה...
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
כל הרמיקסים והסטים שלהם אצלי בתיקיה עם סיסמא
:eek: :eek: :eek: :eek:
את זה אני לא מפסיד


כי אתה מפחד שההורים שלך ידעו שאתה שומע דברים כאלו?
:p
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
כי אתה מפחד שההורים שלך ידעו שאתה שומע דברים כאלו?
:p


חחחח
:P
כדי שאף פעם אני לא ימחק את זה גם לא בטעות
:D
Viber
סוף סוף אורח רציני,ניראה לי הם הכי טובים מאז מייק באסוט 99
Rising
quote:
Originally posted by skelz
ו.. ווואללה! :)
(Vwalla)


נשבע שלא הבנתי גם שרשמת את זה בשתי צורות שונות...

ו-וואלה?
ויולה?
וי-וואלה?

------
יש להם אחלה קטעים אבל הם לא הולכים לחדש כלום...יש להם קטעי מלודי שכולנו כבר מכירים....הם לא שמים איזה פרומו מיוחד
skelz
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אבל למה הודעת את זה חודשיים מראש ?
היית מודיע שבוע לפני, שבועיים ככה..

אבל למה כ"כ הרבה זמן ? :\


התשובה היא מאוד פשוטה.. כי הייתי שוכח
חחחחחחחחחחח
חוצמזה.. חודשיים מראש, יש לך זמן להכין מערכת טובה לשמוע ולהשמיע לכל החברים
מה לא טוב? :)


quote:
Originally posted by Rising
נשבע שלא הבנתי גם שרשמת את זה בשתי צורות שונות...

ו-וואלה?
ויולה?
וי-וואלה?


תחשוב איך שהצרפתים מבטאים את זה..
זה בערך כמו הופה בצרפתית
חחחחחחחחחחחח :)
DJ_Yuval
[QUOTE]Originally posted by skelz
התשובה היא מאוד פשוטה.. כי הייתי שוכח
חחחחחחחחחחח
חוצמזה.. חודשיים מראש, יש לך זמן להכין מערכת טובה לשמוע ולהשמיע לכל החברים
מה לא טוב? :)

צודק בהחלט:D

KrazyDJs
quote:
Originally posted by skelz
התשובה היא מאוד פשוטה.. כי הייתי שוכח
חחחחחחחחחחח
חוצמזה.. חודשיים מראש, יש לך זמן להכין מערכת טובה לשמוע ולהשמיע לכל החברים
מה לא טוב? :)




אתה שקרן !!!
בוגד!!!
שקרן1!!
מלשן סמוי...

:rolleyes: :D

פעם הבאה תעשה
wallpaper

"להזכיר לחברה ב
TA
שבוע לפני ש
A&B
מתארחים אצל ארמין ואן ביורן "
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement