|
4/12/03 Above & Beyond LIVE @ ASOT!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| skelz |
קקק0000ללללללללללללללל
במקרה.. הסתובבתי לתומי באתרם של anjunabeats
ונתקלתי ב..
December 4th \\ Above & Beyond live mix on Armin Van Buuren's ASOT show on ID&T radio
ו.. ווואללה! :)
(Vwalla)
זה הולך להיות טוב.. אין ספק!
stay tuned for more info. |
|
|
| Hell_Copter |
אוף חשבתי הם מגיעים לארץ שראיתי
A&B
ואז ראיתי את ההמשך...
live @ asot
בקטנה... אני בצבא בזמן הזה... |
|
|
| DJ_Yuval |
above & beyond live ?!?!!? :eek:
OMG!!
הם מקום ראשון אצלי אפילו לפני
paul van dyk!!
כל הרמיקסים והסטים שלהם אצלי בתיקיה עם סיסמא
:eek: :eek: :eek: :eek:
את זה אני לא מפסיד:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
דרך אגב תשמעו את
Tomcraft - Loneliness (Above and Beyond Remix)
ואת
Matt Hardwick Vs. Smith & Pledger - Day One (Above & Beyond Remix)
אלה השניים החדשים שלהם
פשוט מדהים!
:crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה נחמד.
צריכים לרשום תתאריך..
אבל למה הודעת את זה חודשיים מראש ?
היית מודיע שבוע לפני, שבועיים ככה..
אבל למה כ"כ הרבה זמן ? :\
טוב..שיהיה... |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
כל הרמיקסים והסטים שלהם אצלי בתיקיה עם סיסמא
:eek: :eek: :eek: :eek:
את זה אני לא מפסיד |
כי אתה מפחד שההורים שלך ידעו שאתה שומע דברים כאלו?
:p |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
כי אתה מפחד שההורים שלך ידעו שאתה שומע דברים כאלו?
:p |
חחחח
:P
כדי שאף פעם אני לא ימחק את זה גם לא בטעות
:D |
|
|
| Viber |
| סוף סוף אורח רציני,ניראה לי הם הכי טובים מאז מייק באסוט 99 |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by skelz
ו.. ווואללה! :)
(Vwalla)
|
נשבע שלא הבנתי גם שרשמת את זה בשתי צורות שונות...
ו-וואלה?
ויולה?
וי-וואלה?
------
יש להם אחלה קטעים אבל הם לא הולכים לחדש כלום...יש להם קטעי מלודי שכולנו כבר מכירים....הם לא שמים איזה פרומו מיוחד |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אבל למה הודעת את זה חודשיים מראש ?
היית מודיע שבוע לפני, שבועיים ככה..
אבל למה כ"כ הרבה זמן ? :\
|
התשובה היא מאוד פשוטה.. כי הייתי שוכח
חחחחחחחחחחח
חוצמזה.. חודשיים מראש, יש לך זמן להכין מערכת טובה לשמוע ולהשמיע לכל החברים
מה לא טוב? :)
| quote: | Originally posted by Rising
נשבע שלא הבנתי גם שרשמת את זה בשתי צורות שונות...
ו-וואלה?
ויולה?
וי-וואלה?
|
תחשוב איך שהצרפתים מבטאים את זה..
זה בערך כמו הופה בצרפתית
חחחחחחחחחחחח :) |
|
|
| DJ_Yuval |
[QUOTE]Originally posted by skelz
התשובה היא מאוד פשוטה.. כי הייתי שוכח
חחחחחחחחחחח
חוצמזה.. חודשיים מראש, יש לך זמן להכין מערכת טובה לשמוע ולהשמיע לכל החברים
מה לא טוב? :)
צודק בהחלט:D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by skelz
התשובה היא מאוד פשוטה.. כי הייתי שוכח
חחחחחחחחחחח
חוצמזה.. חודשיים מראש, יש לך זמן להכין מערכת טובה לשמוע ולהשמיע לכל החברים
מה לא טוב? :)
|
אתה שקרן !!!
בוגד!!!
שקרן1!!
מלשן סמוי...
:rolleyes: :D
פעם הבאה תעשה
wallpaper
"להזכיר לחברה ב
TA
שבוע לפני ש
A&B
מתארחים אצל ארמין ואן ביורן " |
|
|
|
|