return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Snart är väl ALL mat skadlig
View this Thread in Original format
reveal
"En bra frukost kan t ex vara ekologiska ägg och bovetegröt med havremjölk." enligt nån dietist som chattade på aftonbladet. Vem i helvete äter det??? Får man inte ens dricka vanlig hederlig mjölk längre? Varför inte sätta in ersättningsmjölk till alla bäbisar? :rolleyes:

Skulle det vara normalt så äter jag fan inte det minsta normalt.

Jag är så jävla trött på alla "experters" varningar om att det ena och det andra är farligt. :whip: :whip: :whip:
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
"En bra frukost kan t ex vara ekologiska ägg och bovetegröt med havremjölk." enligt nån dietist som chattade på aftonbladet. Vem i helvete äter det??? Får man inte ens dricka vanlig hederlig mjölk längre? Varför inte sätta in ersättningsmjölk till alla bäbisar? :rolleyes:

Skulle det vara normalt så äter jag fan inte det minsta normalt.

Jag är så jävla trött på alla "experters" varningar om att det ena och det andra är farligt. :whip: :whip: :whip:



Hmmsi här kommer ett par stycken tips:

* Konditionsträning, har visat sig vara effektiv mot högt blodtryck
* Gå på någon sorts meditation.
* Ta blodtrycksmedicin


.
.
.
.
.
.

.
eller

SLUTA LÄSA AFTONBLADET REVEAL, annars kommer du aldrig få ner ditt blodtryck...

Jag tror inte jag kan komma på en enda gång som du har varit arg, och det inte har berott på aftonbladet..

Gör som jag... dizza aftonbladet...

=)
reveal
heheheeh :p

nja, jag är i bra form och tränar mkt, och dessutom har jag ALDRIG brytt mig om vad jag äter, gör det inte nu heller ;)

jag menade mest allmänt, det är inte bara på aftonbladet som sådana här "larmrapporter" kommer, är ju överallt...

men visst :) aftonbladet ska man ta med ett par kilo salt

edit: när irish lirade nån remix på Pink i ett set blev jag lite arg :stongue:
dbl
man kan faktiskt inte äta något nu förtiden för man får nämligen cancer av precis allt verkar det som.
Pjox
Men hörrninini, det är ju självklart att vi kommer få cancer bara för att vi vet att det KAN vara cancerframkallande. Vi kanske inte har fått det för men nu ere ju självklart. Det man inte vet tar man inte skada av men när man vet det borde man ju ta skada?
JayBee
Experterna säger att Trance addict kommer bli första platsen där utomjordiskt liv tar kontakt med jorden
NooN
quote:
Originally posted by JayBee
Experterna säger att Trance addict kommer bli första platsen där utomjordiskt liv tar kontakt med jorden


YES! Längtar till det händer!
MojjMojj
Livsmedelsverket rockar!! De var de första som sa: "man får cancer av allt efter en viss mängd". Vilket inte är sant, finns fett mkt grejer som ger en andra sjukdomar istället :p :stongue:

I'll keep eating the , as long as I keep on training the of..

Peace! :)
cviper
Hörde ett roligt resonemang om akrylamid i chips ett tag sen... man hörde ju att det var cancer-framkallande, men tydligen visade det sig att man måste äta tiotals chipspåsar dagligen under en längre tidsperiod för att få tillräkligt av det i sig att det ska blir farligt. Resonemanget var ungefär, att om man kan äta så mycket chips per dag under en så lång tid måste det ju vara nyttigt. (Det var också någon som hade räknat på det tydligen). :rolleyes:
tjockis
quote:
Originally posted by dbl
man kan faktiskt inte äta något nu förtiden för man får nämligen cancer av precis allt verkar det som.


man får cancer av att oroa sig för maten i större utsträckning än man får av maten i sig...

hypokondri är ju typ farligast
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement