return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Whats Up Ppl ?
View this Thread in Original format
Origin
ממצב אנשים אני איגור ....בן 18
מקרית אתא שנמצאת איי שם בצפון ליד חיפה
אוהב אפליפתינג וטראנס אירופאי
שלום לכולם !
HyPeRSoNiC
שלום לך איגור
ברוך הבא לביתינו השני..........
תהנה פה. אני אורן, נעים מאוד......

אנשים.....
go easy on this one please.... :haha: :haha: :haha: :haha:
Origin
hhhhh iv read the post with this 14 year old dude
and i just wona sey that i not hear 2 brain !:D
or argu with some one over i stuf
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
go easy on this one please.... :haha: :haha: :haha: :haha:


y do i have all the suffer and the paine???? (i think i got shgi-at htiv in paine...);)
Hell_Copter
יש לך גם שגיאה בדקדוק אבל בקטנה


ברוך הבא איגור...
אני רועי המוד של הפורום...
ואני לא יעשה לך קטע כזה... אולי בעתיד הלא כל כך קרוב שממש ישעמם לי :)

קיצר ברוך הבא...
ותרשום את עצמך בט'רד של
meet the crew
KrazyDJs
אללללההההההה
בלבלותתת...
סוף סוף מישהו מקרית אתא!!

יאללה חברה...
מפגש הבא בצפון
:D

ברוך הבא אחי
אני אליאור
גם מקרית אתא
arik
ברוך הבא אחי
אני אריק


תרגיש חופשי פה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
y do i have all the suffer and the paine???? (i think i got shgi-at htiv in paine...);)


becauce you're our 64984th customer :D :D :D :D
Rising
quote:
Originally posted by Origin
ממצב אנשים אני איגור ....בן 18
מקרית אתא שנמצאת איי שם בצפון ליד חיפה
אוהב אפליפתינג וטראנס אירופאי
שלום לכולם !


כן שמתי לב שאתה מנסה להמנע מהמילה טראנסים...שגיל לא יקפוץ עלייך בטעות... :)

ברוך הבא ותעשה חייייים... אני אורן!
DJ_Yuval
אהלן איגור ברוך הבא לפורום!!!! אני יובל
תהנה !!

quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
y do i have all the suffer and the paine???? (i think i got shgi-at htiv in paine...);)


ma??????

כותבים
shut the up
ככה
stfu



...
:rolleyes:

ADiSH
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
אהלן איגור ברוך הבא לפורום!!!! אני יובל
תהנה !!



ma??????

כותבים
shut the up
ככה
stfu



...
:rolleyes:


אתה צודק..
אבל
what the
זה קשור?!:wtf:
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואני לא יעשה לך קטע כזה... אולי בעתיד הלא כל כך קרוב שממש ישעמם לי :)


meet the crew



רועי
i'm in hate u!!!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement