|
Whats Up Ppl ?
|
View this Thread in Original format
| Origin |
ממצב אנשים אני איגור ....בן 18
מקרית אתא שנמצאת איי שם בצפון ליד חיפה
אוהב אפליפתינג וטראנס אירופאי
שלום לכולם ! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום לך איגור
ברוך הבא לביתינו השני..........
תהנה פה. אני אורן, נעים מאוד......
אנשים.....
go easy on this one please.... :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Origin |
hhhhh iv read the post with this 14 year old dude
and i just wona sey that i not hear 2 brain !:D
or argu with some one over i stuf |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
go easy on this one please.... :haha: :haha: :haha: :haha: |
y do i have all the suffer and the paine???? (i think i got shgi-at htiv in paine...);) |
|
|
| Hell_Copter |
יש לך גם שגיאה בדקדוק אבל בקטנה
ברוך הבא איגור...
אני רועי המוד של הפורום...
ואני לא יעשה לך קטע כזה... אולי בעתיד הלא כל כך קרוב שממש ישעמם לי :)
קיצר ברוך הבא...
ותרשום את עצמך בט'רד של
meet the crew |
|
|
| KrazyDJs |
אללללההההההה
בלבלותתת...
סוף סוף מישהו מקרית אתא!!
יאללה חברה...
מפגש הבא בצפון
:D
ברוך הבא אחי
אני אליאור
גם מקרית אתא |
|
|
| arik |
ברוך הבא אחי
אני אריק
תרגיש חופשי פה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
y do i have all the suffer and the paine???? (i think i got shgi-at htiv in paine...);) |
becauce you're our 64984th customer :D :D :D :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Origin
ממצב אנשים אני איגור ....בן 18
מקרית אתא שנמצאת איי שם בצפון ליד חיפה
אוהב אפליפתינג וטראנס אירופאי
שלום לכולם ! |
כן שמתי לב שאתה מנסה להמנע מהמילה טראנסים...שגיל לא יקפוץ עלייך בטעות... :)
ברוך הבא ותעשה חייייים... אני אורן! |
|
|
| DJ_Yuval |
אהלן איגור ברוך הבא לפורום!!!! אני יובל
תהנה !!
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
y do i have all the suffer and the paine???? (i think i got shgi-at htiv in paine...);) |
ma??????
כותבים
shut the up
ככה
stfu
...
:rolleyes: |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
אהלן איגור ברוך הבא לפורום!!!! אני יובל
תהנה !!
ma??????
כותבים
shut the up
ככה
stfu
...
:rolleyes: |
אתה צודק..
אבל
what the
זה קשור?!:wtf: |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני לא יעשה לך קטע כזה... אולי בעתיד הלא כל כך קרוב שממש ישעמם לי :)
meet the crew |
רועי
i'm in hate u!!!;) |
|
|
|
|