|
Salou
|
View this Thread in Original format
| BooMBooM |
| gaan er nog mensen naar Salou deze zomer??ik zelf ga van 27 jul tot 13 aug en heb dus het geluk dat ik op 31 jul. marco v kan bewonderen en op 5 aug Tiesto!heb hem lang niet horen draaien dus ben beniewd hoe dat gaat worden |
|
|
| DŽeameŽ |
Ja Hierzo! Van 20 Juli tot 2 Aug
Dat van Marco V wist ik nie..............IS GOED!!!!
Tiesto zie ik trouwens ook! 22 juli geloof ik!!
MZZLS!:D |
|
|
| BooMBooM |
| ja dat kan wel kloppen ze draaien alle 2 in pacha |
|
|
|
|