return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Salou
View this Thread in Original format
BooMBooM
gaan er nog mensen naar Salou deze zomer??ik zelf ga van 27 jul tot 13 aug en heb dus het geluk dat ik op 31 jul. marco v kan bewonderen en op 5 aug Tiesto!heb hem lang niet horen draaien dus ben beniewd hoe dat gaat worden
DŽeameŽ
Ja Hierzo! Van 20 Juli tot 2 Aug

Dat van Marco V wist ik nie..............IS GOED!!!!
Tiesto zie ik trouwens ook! 22 juli geloof ik!!

MZZLS!:D
BooMBooM
ja dat kan wel kloppen ze draaien alle 2 in pacha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement