|
LET'S START A WAR !!!!!!!! Trance Vs . Techno (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jamety Jamers |
| music is music......equality in this community bro..no persecution... |
|
|
| Jpx |
Today's trance really sucks...If you can't handle techno you should AT LEAST try Alexander Kowalski @ Mysteryland 2003. I think even trance fans could like it...Its awesome specially that AWESOME track at 8:50!!!
OMFG!! |
|
|
| alec |
| quote: | Originally posted by Jpx
Today's trance really sucks...If you can't handle techno you should OMFG!! |
I don't think you really know what you're talking about here, perhaps if you were really following trance recently you'd know how good it was |
|
|
| mastercongo |
 |
|
|
| KrinKer |
Alec man
I'm only gonna say one thing
PLEASE and try to listen to anything else than trance
Believe me
Trance used to be REALLY REALLY REALLY GOOD !!
Now it's just crappy
Get out of that "Space" where only trance is good !!
Open your mind ... try something else for a change ... even i did it .. i used to be the biggest house head on this furum .. and now ... i catch myself listening more and more techno ... hell i even listen to 1 trance tune today ( Lustral - everytime ) that was when trance was good ... now it's only frickin anthem ...
Anyway .. please man oopen your mind !!
KrinKer |
|
|
| Prodigy Child |
How about this:
Trance Vs N*Sync
let the chaos begin. |
|
|
| alec |
| quote: | Originally posted by KrinKer
Alec man
I'm only gonna say one thing
PLEASE and try to listen to anything else than trance
Believe me
Trance used to be REALLY REALLY REALLY GOOD !!
Now it's just crappy
Get out of that "Space" where only trance is good !!
Open your mind ... try something else for a change
KrinKer |
See heres another thing you're commenting on that you don't know, I do listen to everything! As soon as Preach put up that demo I d/ld it, and I love it, so its not that I only love trance and nothing else, I do like techno and prog, I'm just saying that it has been a good year in trance and people who say otherwise, have no clue what they're talking about.
I for one would never say this year has been a crappy ass year for techno, because in all honesty I"ve got no clue.
I've seen techno djs other than aria residents, I've seen house and prg djs and I've seen trance djs, I'm not biased, I just believe this has been a really good year for trance, and I"m not the only one to. |
|
|
| Jpx |
Alec you are not the only one who knows about trance...
Accept the fact goddammit!!
I know trance, and I think it sucks...
What the hell don't you understand in this?! |
|
|
| RazerYokes |
allez dont toute chier. vous êtes ridicules.
meme si vous maintenez que c'est rien que des jokes, l'ambiance de ce forum est en train de devenir foutument puéril et guerrier. on assiste présentement à un schisme des mtl-ta basé sur leurs goûts et préférences, chacun se cachant derrière ses préférences et se cherchant des alliés pour basher les autres.
oh mais attendez.. en extrapolant la situation présente, on se rend compte qu'on suit exactement les traces de TOUS les conflits religieux et de territoires qui font les manchettes d'actualité. Moi je pense ça, toi tu penses ça, bon ben je vais te basher jusqu'à temps que tu penses comme moi parce que je ne suis pas capable d'accepter que tu puisses penser différemment de moi.
VOYONS DONT TABARNAK!!!! C'EST LE MEILLEUR MOYEN DE TUER CE FORUM!!
Y'en a qui voient ces discussions totalement hostiles comme une augmentation de messages et du ratio de thread postés par jour et se cachent derrière cela pour continuer à balancer leur marde écrite sur le forum. Faut comprendre que ça ne durera pas! Quand tout le monde se seront déchirés et chié dans la gueule de l'autre, pensez-vous qu'on va maintenir le même niveau d'utilisation du forum?! Non.
Ceux qui aiment le techno et qui chie sur le trance, c'est votre choix, sauf que... Soyez en fier, sentez-vous supérieurs, sentez-vous plus évolués, mais ne venez pas obliger ceux qui aiment le trance à aimer votre musique.
Par contre, de l'autre côté..
Certains diront que nous sommes sur un forum où les discussion sont à la base sensées être axées sur le trance. ILS N'ONT PAS TORT. Sauf que la réalité veut que tranceaddict.com est devenu le point de référence et de rencontre entre des gens aimant le EDM et non le trance. Donc les amateurs de technos ont autant leur place que ceux qui aiment le trance, à condition qu'ils ne se mettent pas en tête de changer les goûts de tous les utilisateurs et du même coup les amateurs de trance doivent accepter que des discussions portant sur le techno puissent apparaître sur le forum.
Autre chose..
Quelqu'un d'entre vous a-t-il déjà envoyé rien qu'une calisse de cenne noire à Swamper pour payer les frais d'hébergement, tant physique que logique, et le temps qu'il a investit pour cette communauté? NON ABSOLUMENT PAS.
On a donc la chance d'abuser de cette structure mise en place pour faciliter les échanges sur le EDM. Ceci n'est pas gratuit, même si vous croyez que ce l'est. Votre seul effort à fournir est d'agir intelligemment et de ne pas envenimer le forum. Calisse, c'est pas gros demander. On a la chance d'avoir accès à un centre d'échange d'informations et de discussions sur le EDM, balancer pas ça en l'air!
~ Patrice |
|
|
| fastmp3 |
Patrice :  |
|
|
| alec |
| hey I never dissed techno, i wouldn't do that, just defending trance |
|
|
| KrinKer |
olly cow !!
Patrice
Tu a vraiment besoin de te reposer
Mek !!
Sérieusement
j'ai fait ce topic seuelemtn pour faire jaser le monde passe que au dernières nouvelles tu chiallais passe que y'Avais pas assez d'Action sur le furum
Asteur tu chialle passe que y'en a ...
c drôle .. mais j'ai pas insulter personne .. et personne ne ma insulter ... de plus j'ai jamais autant ris de ma vie !!!
Sérieusement
Je sais que tu n'aime pas l'allure que prend le furum ... mais ^c drôle ... y'as de plus en plus "d'amis" sur ce furum ...
c'est vrai .. tout le monde se connais .. tout le monde sais qui sont tout le monde ( bha a part les noob ) pis personne parle dans le dos de personne ( entk JE parle dans le dos de personne ! )
J'me suis jamais fait autant de fun dans un club/rave/soirée que avec la gang des ta's ( lire a armin dimanche dernier ET a Van dyk au mois d'avril dernier Et a Deep dish au mois de mai dernier )
And like alec said
I never dissed trance .. i've always said it ... i used to listen to trance a lot in 1998-99 but i got bored of always the same thing, i respect people who listens to trance and i for one think that from time to time it's good to have trance ( .. i've seen about every big trance dj's ... it means i feel for this Community !! )
I think this board is the most united board i've seen on the net !!
Yeah i make a lot of joke and i'm a bitch but everybody here knows that and knows that i'm only trying to get people to laugh and that's all ( anyways i don't think people are mad at me... or if they are nobody told me ! )
Ok maybe some people here aren't that pacific and stuff .. but we gotta live with those kinda people everyday ANYWAYS !!
Just calm down
Take a deep breath
Relax
You'll see it's not that bad !!!
I might add that there was WORSTE discution than that When the war between 514 and aria was ragging !!!
KrinKer |
|
|
|
|