|
Wie wil ff snel meestemmen 4 ErnestoVsBastian??
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
Gestemd!
Ben wel een beetje een fan van Ernesto vs. Bastian.
Ze staan nu op 50%. |
|
|
| Donna |
oeffff ze gaan zakken
snellllllllll:P |
|
|
| Joost008 |
| Heb ook maar f gestemd, staat nu btw bovenaan met 47% |
|
|
| Djeebie |
Gestemd :)
Nog steeds 47% voor Ernesto vs. Bastian met Mind One - Star For Me als achtervolger. |
|
|
| Asperge |
| Ik heb ook ff gestemd hoor;) |
|
|
| HBtje |
| vind mind one - star for me wel beter eigenlijk........... :tongue3 |
|
|
| Freezel |
| Gestemd, maar vind Mind One ook beter :D |
|
|
| Partyhardy! |
| ik heb ook gestemd op Ernesto vs Bastian, maar hoezo Donna? ken jij hun persoonlijk? of waarom? :) |
|
|
| Blik |
| sorry, maar kheb op mind one gestemd, simpelweg omdat ik dat nummer 10x zoveel beter vind |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik heb ook gestemd op Ernesto vs Bastian, maar hoezo Donna? ken jij hun persoonlijk? of waarom? :) |
het moet zeker wel belangrijk zijn als je het op 4 forums post? :D |
|
|
| Flippe |
| ik heb ook maar ff gestemd! |
|
|
|
|