|
Milk Inc. zijn clip rippers imo!
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Mijn minachting voor Melk In. is nog meer gestegen. De clip van hun nieuwste nummer (dat ook een remake is) Sun Always Shines On TV, is een copie van de clip van Delerium - Silence (Airscape Remix)
Ik vijn dat echt lame :mad:. Onze eigenste Vlaamse/Belgische Scooter in de maakt? |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb de clip nog niet gezien maar het verbaast mij echt niks. Milk Inc zijn nooit echt origineel geweest imo... Moest het iemand kunnen schelen, het origineel was vzn A-Ha:tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
| bij deze worden ze openbaar aan de schandpaal genageld. ik zal mijn best is doen da clip'ke online te zetten, zodat iedereen er zijn commentaar kan opgeven |
|
|
| Dark Apostle |
Ergste van is dat die domme kloten nog geen moeite doen om het te verdoeselen.
- man & vrouw
- ze lopen, nu prolly gewoon hand in hand
- het is een kustlijn met cliffen en rotsen
Zelfs Scooterken doet meer moeite om zich te "camoufleren" :haha: |
|
|
| Mister_Michel |
Niemand de schitterende remake gezien van faithless - insomnia door milk inc, sylver en nog een derde vrouw waarvan me da naam ontsnapt op de tmf awards? wow, het werd gewoon naar een hoger niveau getild, YAY voor onze Belgische top-artiesten
sarcasme |
|
|
| Tiger777 |
jaaa! eindelijk wordt de techno in belgie bemind
ook.. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Sylver, Lasgo & Milk Inc. zei:
I CAN'T GET NO SLEEEEEEEEEEEEEEEP!!!! |
Stop dan met trachten te zingen, dan kunnen wij ook eindelijk slapen :D |
|
|
| Gladius |
yer, make belgian proud =\\\\.
en die van lasgo heeft nog 1 jaar in m'n klas gezeten =< |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Niemand de schitterende remake gezien van faithless - insomnia door milk inc, sylver en nog een derde vrouw waarvan me da naam ontsnapt op de tmf awards? wow, het werd gewoon naar een hoger niveau getild, YAY voor onze Belgische top-artiesten
|
heb dat gisteren op TMF gezien.. afschuwelijk gewoon! :haha: :haha: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
en die van lasgo heeft nog 1 jaar in m'n klas gezeten =< |
Awel ik herken dat kind ook ergens van, volgens mij ben ik er ooit lang geleden eens mee op een of andere kamp/jongeren vakantie geweest. Niet echt iets om fier op te zijn maarja... |
|
|
| Tiger777 |
we hebben een paria in ons midden. DARK APOSTLE IS IN CONTACT GEKOMEN MET EEN VAN LASGO!!!
OEEEEE!!! :p
graptje :)
Ge peste ze toch? :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
we hebben een paria in ons midden. DARK APOSTLE IS IN CONTACT GEKOMEN MET EEN VAN LASGO!!!
OEEEEE!!! :p
graptje :)
Ge peste ze toch? :p |
Ik heb reggy ne kus gegeven ...
(vond da die me flesh en bones toch iets deftig gemaakt had) |
|
|
|
|