return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Oh Happy Day! (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
Schade inhalen
Die lever staat al zolang droog !
Pumaz
^^dat denk jij... kameraden van mij kwamen altijd halve liters binnen smokkelen :D
Tiger777
party in het ziekenhuisbed!!! :D
Pumaz
Hehe, je moest mij zien liggen, bier in de hand en mijn kop aant botsten op de muziek van mijn discman:)
Tiger777
Ik zie het zo voor mij :p.
Een beke goe verzorgd door de verpleegsterkes?
:tongue3
Eagle`
quote:
Originally posted by Pumaz
^^dat denk jij... kameraden van mij kwamen altijd halve liters binnen smokkelen :D

lol zo doe je het, men neme een baxter kap al de rommel eruit, je neemt een fles vodka erbij en vulle de zak, directe opname van alcohol in het bloed ... aaaaaaaaaarg :p
Pumaz
^^why didn't I think of that? ;)
tor8024
^^ je hebt dan wel het genot van de smaak niet meer..
Pumaz
!Dilemma!

Maar als het rechtstreeks in je bloed komt, word je (in theorie) toch zatter?
Tiger777
Ik denket ni. Want alle alcohol dringt direct uuw maagwand door => komt zo in de bloedbaan. Ik denk eigelek da het niveel zou uithalen.

Het zou wel een grappig beeld zijn... De patient strontzat en al die verpleegsterkes opzoek naar waar ge de flessen hebt verstopt :p

pooley
héhéhé :)

zat int ziekenhuis

ge wordt direct doorgesluisd naar de rehab :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik denket ni. Want alle alcohol dringt direct uuw maagwand door => komt zo in de bloedbaan. Ik denk eigelek da het niveel zou uithalen.

Het zou wel een grappig beeld zijn... De patient strontzat en al die verpleegsterkes opzoek naar waar ge de flessen hebt verstopt :p

lol strijk :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement