return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Mijn mening over Sensation 2001 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Nou, ik wil ook wel eens wat zeggen eigenlijk :D

Sensation, net als 15060000 mensen met mij ben ik blij dat ik er niet geweest was.
Je gaat gewoon niet naar een feest voor de show, dat is gewoon dikke bull. Wie dit wel doet.. tsja, dat moeten ze natuurlijk zelf weten, maar ik vind t nep.
Muziek daar kom je voor, je kijkt eerst naar de lineup, maar ID&T heeft het toch voor elkaar weten te krijgen 40000 lichtnichten op te trommelen. :D
Best knap dat moet ik toegeven..

Ikzelf heb zaterdagavond lekker mn verjaardag gevierd met een paar vrienden lekker hiero in de Groove in Ede..
Ik weet zeker dat ik het daar vetter heb gehad, lekker de hele nacht dansen op hardtrance..
Zoals het hoort uiteraard..

Greetzz Dj Alpha
tango
Ten eerste: helemaal top obi dat je dat stuk geschreven hebt voor ons. kan'k wel waarderen ;)

En het ziet er inderdaad vet uit op die foto's. Als je volgend jaar oakie of iets van dat kaliber haalt (Tiesto,pvd,mauro) dan sta ik daar ook, in welk kleurtje je ook maar wilt.

grtz,
TNG
!_PeTrUs_!
Nou obi, heel leuk voor je dat je het LEUK vond...

Maar toch wil ik ff wat kwijt...

Ten eerste:

Geen één Editie kan 2000 nog overtreffen...

Waarom:


  • 1e keer was gewoon zzuper
  • 10 x betere Line-up als nu...
  • minder zatte mensen als nu...


Ten Tweede:

Er zijn teveel mensen die er heen gaan alleen omdat het Sensation heet (TMF kijkers enzo), terwijl er door het land zoveel meer vettere feesten zijn.

Ten Derde:

De muziek die ze er afgelopen zaterdag draaiden was nou niet TOP te noemen. De enige die een beetje normaal heeft staan draaien is Marco V. De rest is gewoon zwaar Neuk....

Ten Vierde:

90 piek die je betaalt is alleen om de ArenA af te huren voor een nachtje, de DJ's kosten nog geen 10 piek pp.

Kom maar naar Dance Valley, dan zul je zien wat feesten is...
Remy D
Obi heeft het helemaal niet voor ons geschreven de loser. Hij heeft het voor het Sensation forum geschreven en hier heen gekopieerd.
cenobite
ik voorspel het nu al over 3-4 jaar is trance dood in nederland.. alleen maar zeikerds zeg.
het lijkt zo wel de zwabber-gabber discussie van 4jr terug, erg triest imo.

diegenen die tv gekeken hebben en uitspraken doen waarvan ze niks weten is echt niet boeiend alleen maar irritant.. net alsof je naar een pornofilm hebt gekeken en dan tegen iedereen zegt dat je zelf geneukt hebt.. ervaar het eerst en kom dan met je praatjes.

bovendien laat de tv alleen bepaalde beelden zien. dat van die 14jarigen is echt onzin.. en als ze er zijn die liggen voor 3-en dan toch in bed. zowiezo kom je ze elk feest wel tegen.. alsof iedereen hier pas na 18jr naar een party ging..

dit feest was gewoon cool.. anders, niet in woorden te beschrijven.. zeker niet de beste, maar heel speciaal. ik zal hem iig niet snel vergeten en volgend jaar ben ik er zeker weer bij
Dj Alpha
quote:
Originally posted by cenobite
ik voorspel het nu al over 3-4 jaar is trance dood in nederland.. alleen maar zeikerds zeg.
het lijkt zo wel de zwabber-gabber discussie van 4jr terug, erg triest imo.

diegenen die tv gekeken hebben en uitspraken doen waarvan ze niks weten is echt niet boeiend alleen maar irritant.. net alsof je naar een pornofilm hebt gekeken en dan tegen iedereen zegt dat je zelf geneukt hebt.. ervaar het eerst en kom dan met je praatjes.

bovendien laat de tv alleen bepaalde beelden zien. dat van die 14jarigen is echt onzin.. en als ze er zijn die liggen voor 3-en dan toch in bed. zowiezo kom je ze elk feest wel tegen.. alsof iedereen hier pas na 18jr naar een party ging..

dit feest was gewoon cool.. anders, niet in woorden te beschrijven.. zeker niet de beste, maar heel speciaal. ik zal hem iig niet snel vergeten en volgend jaar ben ik er zeker weer bij

Echt top voor je dat je het leuk hebt gehad, maar als je dit al zo cool vind, dan krijg je een hartaanval op Dance Valley :D
cenobite
quote:
Originally posted by Dj Alpha

Echt top voor je dat je het leuk hebt gehad, maar als je dit al zo cool vind, dan krijg je een hartaanval op Dance Valley :D



/me gaat naar love parade en als dancevalley er is zit ik in mallorca
Henkie_henk
ach cenobite jij lult ook maar slap uit je nek.. want tegen miss p zei je nog "hellraiser dit hellraiser dat" en dan vind je die club van roog enzow goed?

Je moet niet zo slap lullen..

en

Zoals ik eerder al zei.. ik kan dus wel degelijk een feest beoordelen door alleen naar de muziek te luistere.. je kan bijv de sets van sensatioin vorig jaar luistere en die van nu.. nou trek je conclusie..

kijk ook nog even naar de andere argumenten dankje

ik ben naar voldoende feesten geweest ik weet heus wel waar ik het over heb..

LoL ik zie net Dj alphas reply :) Hell yeah! D-Valley all the way!
Miss Proximus
Hey..Obi..klasse foto's man..die van mij zijn alleen wél mooier :p..heb nl lekker vanuit de sky gefotografeerd :)
Ik ben blij dat je er een goed gevoel over had, en als je Duncan nog spreekt (hij zei HOI tegen me....oooooooooeeeeee hahahaha)..RESPECT!!
Al vond ik dan de muziek wat minder en had ik ook meer verwacht van de lichtshow enzo (heb natuurlijk lang niet alles meegemaakt..er moest ook nog gewerkt worden haha :D)..hey..ben je nog op de sky geweest trouwens? zo jah..welke box(en)???

maar iig ik had een mooi uitzicht van bovenaf en het zag eruit of 90% VET uit z'n dak ging..en daar doe je t toch voor? :)

anywayz...als de line-up volgend jaar iets internationaler is..dan heb je mijn 100 piek al in je achterzak :)


p.s. Henkie..t is waarschijnlijk de FILM Hellraiser..niet de muziek..maar ik lees eerst de reply ff :) later
Obi
quote:
Originally posted by Remy D
Obi heeft het helemaal niet voor ons geschreven de loser. Hij heeft het voor het Sensation forum geschreven en hier heen gekopieerd.



Ik heb het helemaal niet 'voor het Sensation forum' geschreven.

Ik zag op meerdere fora dat mensen benieuwd waren naar mijn mening en heb daarom een stukje geschreven en op meerdere fora geplaatst. Lijkt mij niets mis mee, toch? Of moet ik voor elk forum wat er is maar een apart verhaal gaan typen? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar IK heb daar de tijd niet voor.

BTW, loser? waarom dat? IK heb het naar m'n zin gehad zaterdag, en niet zo'n beetje ook. Daarom ben IK een 'winner'. als jij het kut hebt gehad, of dat nou thuis was of in de ArenA, ben JIJ toch de 'loser', of zie ik dat verkeerd?

cenobite
[/QUOTE]ach cenobite jij lult ook maar slap uit je nek.. want tegen miss p zei je nog "hellraiser dit hellraiser dat" en dan vind je die club van roog enzow goed?[/QOUTE]

ik zei alleen "hellrazor is cool" verder heb ik roog niet eens gezien zo laat was ik er nog niet eens.. je zal eens leren moeten lezen denk ik want ik heb nooit gezegd dat ik club van roog enzow goed vind.
zelf houd ik meer van het hardere werk maar dat wil niet niet zeggen dat ik op niets anders uit me dak kan gaan


[/QOUTE]Je moet niet zo slap lullen..[/QUOTE]

and then?


[/QOUTE]
Zoals ik eerder al zei.. ik kan dus wel degelijk een feest beoordelen door alleen naar de muziek te luistere.. je kan bijv de sets van sensatioin vorig jaar luistere en die van nu.. nou trek je conclusie..[/QUOTE]

ik vind de sets van marco v en michel de hey prima.. jammer he?


[/QOUTE]kijk ook nog even naar de andere arguementen dankje[/QOUTE]
ik ben naar voldoende feesten geweest ik weet heus wel waar ik het over heb.. [/QUOTE]

heb ik al gedaan iedereen springt in dezelfde sloot als jij.. jij hebt zoooo gelijk.. ik ben voor het eerst zaterdag naar een party geweest nou goed? (NOT!)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by cenobite
ik voorspel het nu al over 3-4 jaar is trance dood in nederland.. alleen maar zeikerds zeg.
het lijkt zo wel de zwabber-gabber discussie van 4jr terug, erg triest imo.

diegenen die tv gekeken hebben en uitspraken doen waarvan ze niks weten is echt niet boeiend alleen maar irritant.. net alsof je naar een pornofilm hebt gekeken en dan tegen iedereen zegt dat je zelf geneukt hebt.. ervaar het eerst en kom dan met je praatjes.

bovendien laat de tv alleen bepaalde beelden zien. dat van die 14jarigen is echt onzin.. en als ze er zijn die liggen voor 3-en dan toch in bed. zowiezo kom je ze elk feest wel tegen.. alsof iedereen hier pas na 18jr naar een party ging..

dit feest was gewoon cool.. anders, niet in woorden te beschrijven.. zeker niet de beste, maar heel speciaal. ik zal hem iig niet snel vergeten en volgend jaar ben ik er zeker weer bij


Als je er geweest bent is het altijd toffer, maar er zijn beter feesten dan dit..Trust me!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement