|
Magik 8 (als)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Als Magik 8 toch uitgekomen was dit jaar, welke nummers zouden er dan op kunnen komen staan?? (ik neem aan dat Nyana ook was uitgekomen, dus die nummers zullen er dan niet op komen staan)
Cern - The Message
Tiesto - Traffic
Carlos Resoort - O'Class
Empyreal Sun - Twisted Reality
Fictivision vs. C-Quence - Symbols
Andy Hunter - G0
Dogzilla - Dogzilla (niet echt magik muziek maar toch)
Firewall - Sincere
Pulser - My Religion
Plastic Boy - Live Another Live
NRC - Here Comes The Rain
Dit denk ik dat er wel op gekomen was.. |
|
|
| Original |
Ik zou dan hopen op veel onbekende nummers (Mischien nieuwe Kamaya painters ofzo), en dan weer live opgenomen.
maar zal wel in de buurt komen met de nummers uit jou lijstje
edit/ Zal zijn remix van Adagio 4 strings er wel op hebben gestaan :D |
|
|
| ahp2002 |
elevation - clear blue
als openingstrack. best wel magik-achtig |
|
|
| Biohazard |
Er komen bijna geen magik like tracks meer uit, de trance van tegenwoordig is leuk voor om een Armin Cd maar niet voor op Magik.
The Ambush - Acapulco
Ernesto vs Basian - Who is the starter
Zijn de enige die op een magik Cd passen |
|
|
| Raymond |
Niks, noppes, nada.......
Echt geen één, ik herhaal echt geen één nummer van tegenwoordig kan tippen aan de trance van Magik 1 t/m 6!!!!!!!
Ik ben blij dat Tijs er een punt achter heeft gezet, hij zag dit zelf ook wel in!!
De serie waar hij mee bekend geworden is, vervolgens stop zetten lijkt me echt het moeilijkste wat er bestaat.
Tijs respect. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Er komen bijna geen magik like tracks meer uit, de trance van tegenwoordig is leuk voor om een Armin Cd maar niet voor op Magik.
The Ambush - Acapulco
Ernesto vs Basian - Who is the starter
Zijn de enige die op een magik Cd passen |
Die zijn er dus nog wel maar die hoor je niet meer omdat je als moderne DJ zijnde buiten de boot valt en mega afgekraakt wordt als je geen hitjes draait :(
Als Tiesto nog de moeite nam om een Magik 8 te bouwen zou ik deze zeker niet live meer doen omdat er gewoon geen publiek is dat naar emotione trance wil luisteren, alles moet hard en stevig tegenwoordig. Dus gewoon een compilatie waar je rustig en lang over kan nadenken. Bovendien niet alleen maar 2003 tracks want 2003 was echt een zaad jaar voor trance.
Een deel van de tracklist zou dan kunnen zijn (geen bepaalde volgorde):
Miika Kuisma - Orion (Original Mix) erg vet om mee te beginnen
Konkrete - Law Into Myself (Dub) uit de mooiste sets van Oakenfold 1998-2000
Steve Gibbs - Tokyo een heerlijk eindeloos gevoel erbij, vooral de Praha remix, maar die is wat steviger
Planisphere - Totem stond al op Nyana eigenlijk, maar gewoon een enorme dijk van een tune lekker stevig en trancy tegelijk, misschien past Hosana beter, maar die is weer net effe te soft
Airwave - My Lady Blue do I need to say more...
Viridian - Sunhump (Classified Project Mix #2) iets meer een 'hitje' alhoewel ik hem weinig dj's heb horen draaien
Rising Star - Startheme geeft ook effe iets extra's aan de compilatie
Sander Kleinenberg - Beunos Aires lekker tussendoortje en past ook wel binnen de stijl
Tangled Universe - Melodies From The Universe best lekkere track die je heel lang kan blijven luisteren
Tilt - Angry Skies / Invisible gewoon de echte klassiekers van de bovenste plank, zijn tijdloos en raken je echt als je er naar luister
Midtone - Pearl (Original Mix) ontzettend zwoele vocaal om je helemaal te laten wegdromen
Midway - Inca gewoon brute track die je oppakt en lekker laat zweven
Barakka - Song To The Siren (Jean-Philipe's Dirthy South Remix) tijdloos²
Outback - Minds In Motion (A1 Mix) 2003 en toch erg knap gemaakt!
Fred Numf vs Etiënne 5.0 - Globalisation (Original Mix) vanwege die zwevende toon
Weed Baskin - Castle Rock (Original Mix) gekkenhuis wanneer je deze plaat hoort
kan nog wel een paar 100 tracks noemen zo denk ik whehe :) |
|
|
|
|