return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
folk online på TA
View this Thread in Original format
Glorie
Tranceaddict lär ju vara det största tranceforumet, eller? Rätta mig om jag har fel. T.nu är ju ett community.

24,245 medlemmar just nu och

Most users ever online was 769 on Sep-11-2003 at 20:51.
det är en stor "del" av alla användare ;)

HELT otroligt ju :D
:rolleyes:
robstar
TA e störst! :D

Connector
quote:
Originally posted by robstar
TA e störst! :D



och bäst!
St_Andrew
Weeeeei ta är bäst :D :D :D

kolla denna lista på världens (?) största mesasgeboards:

http://www.big-boards.com/index.php?sort=post&page=all

TA ligger 62 :toocool:

(Dock bör vi inte kolla vilka som ligger före oss....)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Connector
och bäst!

Å vackrast ;):toothless
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
Weeeeei ta är bäst :D :D :D

kolla denna lista på världens (?) största mesasgeboards:

http://www.big-boards.com/index.php?sort=post&page=all

TA ligger 62 :toocool:

(Dock bör vi inte kolla vilka som ligger före oss....)


63 nu :/


SWETA E STÖRST BÄST OCH VACKRAST :)
ScuL
quote:
Originally posted by dbl
63 nu :/


SWETA E STÖRST BÄST OCH VACKRAST :)


hehe jag e också med på den nummer fem av listan :)
mindshooter
Mest datorrelaterade forum som ligger före oss :) Rätt intresant eftersom Trance inte alls ha samma koppling till datorer som t.ex deviantart har som ligger precis före Tranceaddict :)

We rule
JayBee
åh coolt det fanns en PBnation :) paintball nation altså :) måste man ju checka hehe :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement