|
DJ Tiesto In Concert May 2003 DvD
|
View this Thread in Original format
| Biondo |
One man. 50,000 hands in the in air for just One man.
הופעה מדהימה
חבל שערכו את זה רק על 3 דסקים
בכל אופן היו כמה דברים שהוא ניגן שפשוט הנשירו לי את השיער מרוב תענוג.
לאחר שבדקתי את שמם פניתי כמובן לאתר המפורסם הנקרא
MP3HQ
ושם גליתי שאכן פספסתי את הרליסים הנל ששוחררו לפני לא מעט זמן
אני מדבר על
08.24.2003 Skin-Faithfulness__DJ_Tiesto_Mixes-Promo_Vinyl-2003-TGX
10.13.2002 Freefall_Feat._Jan_Johnston-Skydive_2002-Vinyl-2002-SND
06.01.2001 Freefall-Skydive__John_Johnson_Mixes-Vinyl-2001-POW
הטרד הזה הוא בשביל תגובות לגבי ההופעה
אבל אם יש כאן בחור\ה שיש בידיהם את האוצרות הללו אתם מוזמנים אליי לכוס שמפניה באי סי קיו
יום טוב לכולם.
:toothless |
|
|
| Hell_Copter |
אין לי כוח להוריד את הדי וי די...
וגם אין מקום במחשב
אבל יש לי את הפיית'פולנס על המחשב :) |
|
|
| Biondo |
אתם רואים - זאת דוגמא טובה למוד שאיכפת לו מהפורום והמשתמשים בו.
חזק ואמץ ידידי הצעיר, ותתכונן נפשית לשלוח לי את הרליס עוד היום.
אוהב אותך רועי'קה!
;) |
|
|
| Rising |
יש לי את הקטעים אני חושב... פגוש'תי באיסקיו...
איך בא לי על הדיוידי אבל לא היה לי מקום על המחשב אז לא הורדתי
:confused: |
|
|
| Triple-z |
האמת אני הורדתי גירסא אחרת של זה בקובץ אחד גדול של 1.8 ג'יגה
שלא ברור מי הכין וגם אי אפשר ממש להכניס לדיסק אבל זה יצא לפני הגירסא הזאת
חוץ מזה זה גם AC3 5.1
אחלה הופעה במיוחד ההתחלה והקטע שהוא שם את flight 643
ויוצא מהעמדה שלו ומתחיל להיסתובב שם.. |
|
|
| Biondo |
ראסמי אחי
אני אומר לך הטייסטו הזה
:crazy:
אורן תודה אחי! |
|
|
| DJ_Yuval |
אחי יש לי את ה
divx +
כל הריליסים שהזכרת
אני כזה כלי :D
:rolleyes: |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Triple-z
האמת אני הורדתי גירסא אחרת של זה בקובץ אחד גדול של 1.8 ג'יגה
שלא ברור מי הכין וגם אי אפשר ממש להכניס לדיסק אבל זה יצא לפני הגירסא הזאת
חוץ מזה זה גם AC3 5.1
|
הורדתה מ
BT
במקרה
?
קובץ
avi
?
זה איכות טובה?
שמתי גם כזה להורדה |
|
|
| ronsh |
אף אחד לא יכול לארגן לי את זה??
בחייכם....:( :( :( :( :( :nervous: :mad: |
|
|
|
|