|
wie kan me helpen
|
View this Thread in Original format
| Frenk |
ik heb laatst een nummer gehoord en weet niet hoe het heet,
in iedergeval er komt in voor: "take the blue pill, take the red pill" volgens mij een stuk uit the matrix.
wie weet hoe dit nummer heet? |
|
|
| Kakao |
| Junkie XL - Red Pill,Blue Pill |
|
|
| Chicane |
Wat een eer dat je je daarvoor laat registreren op TA :D
Welkom bij het zooitje zou ik zeggen en have fun ;) |
|
|
|
|