return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
In Charge 3
View this Thread in Original format
Connector
Fick det här mailet från Marco V

http://www.aftonblad1.com/incharge.htm

Men min polare bangade så nu behöver jag någon som vill hänga med. Gärna någon som hittar där eller har lokalsinne :)

Någon partysugen? Kostnad? Flyg, mat och någonstans att sova.
SteveTranz4ever
Jag är alltid intresserad av bra fester men du får gärna ge mer info om festen... plats, datum osv. :)
Connector
Eindhoven Amsterdam 31 oktober 2003
22:00-04:00

INSIDERS
stratumseind 34-36
hosted by GROW
www.growonline.nl

Har faktiskt inte så mycket mer info. Man kunde ansöka om en plats på gästlistan på marco v's hemsida och det gjorde jag. Idag fick jag svar (se länken uppe) att jag hade 2 platser bokade om jag ville ha dem. Måste svara snart om jag ska komma annars ger de bort platserna till någon annan.

Vägbeskrivning http://www.marcov.nl/incharge3/route.htm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement