|
Johan Gielen Live @ Pacha Salou (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mafkees |
je neemt toch zeker een radio mee net als vorig jaar...
en aangezien jullie toch constant stront lazarus zijn....
je merkt het verschil niet eens :D |
|
|
| Henkie_henk |
sorry weet k nix van.. :)
Doe anders ff een search op disco+estartiet lol.. ofzoiets... of alleen dat plaatsje..
*ik heb master kleertjes ik heb master kleertjes!* |
|
|
| WWAAZZAA |
Wat dacht jij dan??? Zet nog nog maar een paar vette MP3's op Cd voor me!! Plus de nieuwe Thunderdome van Willem!! :)
:whip:
Kan ik nog ff stoempen bij de tent... Met een budje in de hand ofcourse :lol |
|
|
| mafkees |
als we dat eens een andere keer regelen roeltje....
ik denk dat blik anders weer boos wordt dat we threads lopen te vergallen :D :D :D
En ik heb die TD niet en ik wil hem ook niet (alleen de Promo's die erop staan....)
dus die moet je zelf ff regelen... |
|
|
| anonymuis |
| uhm hoe wil je mp3 op je radio afspelen ? |
|
|
| IvanTanis |
weet iemand welke bekende djs er volgende week in salou draaien, naast tiesto 16 en 22 juli ?? in de pacha of ergens anders
ik las net iets van marco v - maar wanneer... |
|
|
| DŽeameŽ |
| quote: | Originally posted by IvanTanis
weet iemand welke bekende djs er volgende week in salou draaien, naast tiesto 16 en 22 juli ?? in de pacha of ergens anders
ik las net iets van marco v - maar wanneer... |
Marco V komt 31 juli:D
Tiesto zit er ook op 5 Augustus.
MZZLS! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by IvanTanis
weet iemand welke bekende djs er volgende week in salou draaien, naast tiesto 16 en 22 juli ?? in de pacha of ergens anders
ik las net iets van marco v - maar wanneer... |
Hier het schema van Pacha, Salou (van de flyer die ik heb) :)
15-7 Jean
22-7 Tiesto
29-7 Jean
31-7 Marco V
05-8 Tiesto
07-8 Prezioso
09-8 Gigi D'Agostino
12-5 Klubbheads
19-8 Erick E
26-8 Jose |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by moogwai
Oh ja... ik herinner me ineens dat Johan een zwaar goede remix van Da Hool - Meet Her At The Love Parade draaide.. iemand een idee wat voor nieuwe remix dit kan zijn ??? |
Airwave Remix isset waarschijnlijk dies de vetste (voor als je het nog niet wist)
Net Matanka - Lost In A Dream gedownload
In een woord:
GEWELDIG, super, uitmuntend
ow dat waren 3 woorden :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Net Matanka - Lost In A Dream gedownload
In een woord:
GEWELDIG, super, uitmuntend
ow dat waren 3 woorden :)
Greetz,
Glaniskanis |
en waar kun je die geweldige,super uitmuntende plaat dan wel niet downloaden.......?? |
|
|
| IvanTanis |
| ik ga van 16 tot 24 dus marcov zal ik niet zien maar bedankt in ieder geval he |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by IvanTanis
ik ga van 16 tot 24 dus marcov zal ik niet zien maar bedankt in ieder geval he |
Ziet er naar uit dat je DJ Jean treft :p |
|
|
|
|