|
best live set
|
View this Thread in Original format
| §chop¥ |
בואו שכל אחד מאיתנו ירשום מה הסט הכי פצצות שהוא שמע בלייב,ולמה הוא חושב שזה ה-סט.....:conf:
אני , אם אפשר לקרוא לזה סט , בחרתי ב-
01_va_-_sensation_the_megamixes-tmnd.mp3
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
טראקים מצויינים
מיקסוס מטטטטטטטטטטורף
זה טראקים שאף חולה הארדסטייל לא ישמע בישראל:mad:
ומה אני עוד יכול להוסיף ?
התפאורה , כמות האנשים , הזיקוקים וימבה כוסיות בלונדיניות + אלכוהול חינם
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
מי שאגב לא שמע שיעשה מהר
copy paste
לתוך ה
dc++:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DJ_Yuval |
01-energy_2003-paul_van_dyk_live-sat-10-08-2003-1real
הכי טוב ששמעתי עד עכשיו!!
אני לא יודע איך היה הקהל שם לא ראיתי אותו אבל שומעים אותו בסט והוא נשמע מטורףףף :D
המיקסים פשוט ברמה עולמית כמו בחיים שלי לא שמעתי בסט אחר
בחירת הטראקים מצויינת אחד אחרי השני
paul van dyk live @ rosenmontags rave 2002
הסט הראשון ששמעתי שלו ומאז אני מכור
והוא עדין מצוין!!!
קהל משוגע טראקים ענקיים מיקסים חבלז כמו שרק
PVD
יודע
:toothless |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by §chop¥
בואו שכל אחד מאיתנו ירשום מה הסט הכי פצצות שהוא שמע בלייב,ולמה הוא חושב שזה ה-סט.....:conf:
אני , אם אפשר לקרוא לזה סט , בחרתי ב-
01_va_-_sensation_the_megamixes-tmnd.mp3
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
טראקים מצויינים
מיקסוס מטטטטטטטטטטורף
זה טראקים שאף חולה הארדסטייל לא ישמע בישראל:mad:
ומה אני עוד יכול להוסיף ?
התפאורה , כמות האנשים , הזיקוקים וימבה כוסיות בלונדיניות + אלכוהול חינם
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
מי שאגב לא שמע שיעשה מהר
copy paste
לתוך ה
dc++:whip: :whip: :whip: :whip: |
ואאאאאללללללה אחי אכן סט רצחניייייי
תענוגגגגגגג |
|
|
| yahel222 |
מממ אני בתור חולה קוסמיק גייט
הסרט של קוסמיק גייט בטראנס אנרג'י
הסט הכי בן זונה ששמעתי וראיתי מבחינת השירים והקהל והתאורה והמקום
חוץ מזה אני יציין מה שיובל
paul van dyk live @ rosenmontags rave 2002
וגם את קוסמיק גייט באיינסלייב מלפני שנה +
ובכלל לדעתי צריך לעשות ט'רד המלצות רק של סטים |
|
|
| YuVaL |
Dj Tiesto Live @ Trance Energy 2000
Enough Said.. ;) |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Dj Tiesto Live @ Trance Energy 2000
Enough Said.. ;) |
טייסטו באנרג'י ?:conf:
לא מתאים לו....:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
westbam @ nature one 2003
לא שאני ממש ממש חולה על הסט הזה
זה פשוט בין היחידים ששמעתי :D
ואני פשוט חולה עליו..
אפילו שבטעות מחקתי אותו ואין לי כוח להוריד מחדש :\
יש שם את השיר של
blur2
שחכתי איך קוראים לשיר אבל :\
זה הקטע הכי יפה שיש...
ששומעים את הקהל
"w000h0000"
:p |
|
|
| warpedd_ |
הסט של ניו אנרג'י מהאורגמטרון
נדמה לי מה
5.5.2002
פשוט סט מעולה
טראקים מעולים
:) |
|
|
| Viber |
-Paul Oakenfold - Em Tour 99 Live @ China!!!!!!!!!!!!!!
-Paul Oakenfold - Em Tour 99 Live @ Sydney!!!1
קשה לי להחליט בין השניים,איזה חרא שאוקנפולד הלך לאיבוד ככה... |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
westbam @ nature one 2003
לא שאני ממש ממש חולה על הסט הזה
זה פשוט בין היחידים ששמעתי :D
ואני פשוט חולה עליו..
אפילו שבטעות מחקתי אותו ואין לי כוח להוריד מחדש :\
יש שם את השיר של
blur2
שחכתי איך קוראים לשיר אבל :\
זה הקטע הכי יפה שיש...
ששומעים את הקהל
"w000h0000"
:p |
blur - song 2:p |
|
|
| Biondo |
Robert_Gitelman-Live_At_ID-T_Radio_(The_Finest_Hour)-CABLE-06-12-2003
זה שקורה כשהוא משקיע
אחלה סט! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
הסט של ניו אנרג'י מהאורגמטרון
נדמה לי מה
5.5.2002
פשוט סט מעולה
טראקים מעולים
:) |
זה היה לייב אקט
יענו הם ניגנו את זה על המקום
זה באמת היה מדהים!! |
|
|
|
|