|
Extrema Live! in het Paard - 15 november
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...EWSID/1696.html
Extrema sterk vernieuwend met LIVE!
Feest: Extrema Live!
Datum: 15 november 2003
Organisatie: Extrema
Lokatie: Paard van Troje
Stad: Den Haag
Where electronics mix up with instruments and vocals
Zaterdag 15 november organiseert Extrema een Showcase/Try-out in het Haagse Paard; een mix van DJ's, VJ's, dance-bands en live-artiesten.
Een nieuwe stap
Extrema heeft twee jaar geleden bewust een stap gemaakt richting de popwereld met onder meer het verzorgen van de dance-tenten op Paaspop en Pinkpop en het medeorganiseren van het Indian Summer Festival. Extrema is er van overtuigd dat de nog sterk aanwezige scheidslijn tussen dance en pop meer en meer zal verdwijnen. Extrema Music werkt hier aan mee door de formatie van ‘dance-bands’. Uit eigen stal, maar ook vanuit de markt is dit thans zover ontwikkeld dat de tijd ‘Extrema LIVE!’ mogelijk maakt.
Extrema’s kracht ligt in haar originaliteit en vooruitstrevendheid. Vandaar dat zij als eerste de handschoen oppakt om deze trend te ontwikkelen en conceptmatig in de markt te zetten. Extrema LIVE! combineert live-bands en DJ’s vanuit de dance-gedachte. De artiesten worden op een eigen wijze geprogrammeerd en gepromoot in een Showcase/Try-out in het Haagse Paard van Troje en vanaf begin volgend jaar na de officiële start op verschillende poppodia door heel Nederland. Dit om deze stroming c.q. trend een juiste impuls te geven en verder te werken aan het verkleinen van de scheidslijn tussen dance en pop. Extrema is er vanuit haar filosofie van overtuigd dat deze kloof werelden verdeelt en daarmee een belangrijke cultuurgroei in de weg staat.
Het spreekt voor zich dat met het live-element de beleving door en de interactie met het publiek aanzienlijk vergroot wordt. Die beleving wordt nog eens versterkt doordat Extrema doet waar ze om bekend staat; ze geeft de locatie extra aandacht met een schitterend decor, visuals en aanvullende performances.
Meer info over Live! en haar programmering is te vinden op www.extrema.nl.
Grote zaal
Joost van Bellen
Duncan de la Funk and the DD All Stars
Supergroover (vocal-drum ’n bass)
Mathew Dekay Band (live)
Don Diablo (exclusive electrorock meets future dance-set)
Kleine zaal
Gideon (live)
Kid Goesting feat. Colour of Sin
Bleistift (live)
VJ’s Photonic en Judocus
-----------
Zelf ga ik er niet heen (november zit me al TE vol), wat ik erg jammer vind, maar ik dacht ik vermeld het toch even. Ik vind dit een zeer gaaf initiatief, een geheel verzorgde avond met alles erop en eraan. Niet een standaard feest, maar bv een "Mathew Dekay Band" en vele vj's. Lijkt me kicken man! Iemand al een keer naar zoiets geweest?
SnuggLe |
|
|
| Partyhardy! |
Voor dit feest verkoopt Free Record Shop al wél kaarten.
Over de Matthew Dekay Band heb ik al veel goede dingen gelezen op de Partyscene site door Victor Brand :) |
|
|
| Ries'79 |
had bij dave seaman in het paard al een flyer van dit feest gekergen, maar wegens een financiele melaise moet ik het helaas aan mij voorbij laten gaan! Bij sasha en kleinenberg ben ik er zeker weer bij!!!! T paard rocks! Iemand btw al naar sillys geweest??
To party h. Victor Brand en met name Mick Boskamp zijn idd zeer grote fans van Matthew Dekay Band, weet zelf niet wat voor muziek ik daarbij moet voorstellen, maar verwacht dat het een topper moet zijn! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Voor dit feest verkoopt Free Record Shop al wél kaarten.
Over de Matthew Dekay Band heb ik al veel goede dingen gelezen op de Partyscene site door Victor Brand :) |
Hadden ze al wel kaarten voor de Smirnoff Experience??? Die lui reageren steeds niet op mijn request voor gastenlijstplekken etc ...grrr! |
|
|
| Ries'79 |
Bij wie probeer je het voor je gastenlijst? het paard of full circle (organisatie van stef) volgens mij is hij mede organisator!
Succes ermee! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Bij wie probeer je het voor je gastenlijst? het paard of full circle (organisatie van stef) volgens mij is hij mede organisator!
Succes ermee! |
Neen, mensen van Smirnoff enzo zelf. Wordt via PF gedaan. |
|
|
|
|