|
Tiësto op het strand!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
haha met een hele grope durf je wel he!!! lol!
dat arme kind!! d8 een mooie trui te hebben wordt ze ff gigantisch afgekraakt !! LOL!!
was je niet bang voor een MEP?? :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
haha met een hele grope durf je wel he!!! lol!
dat arme kind!! d8 een mooie trui te hebben wordt ze ff gigantisch afgekraakt !! LOL!!
was je niet bang voor een MEP?? :) |
"mooi".....???????? Duur betekent niet altijd mooi, die dingen zijn even lelijk als de schoenen van henkie_henk.....:p
die kuttruien kosten 300 piek ofzo........kan ik wel wat beters voor kopen |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
haha met een hele grope durf je wel he!!! lol!
dat arme kind!! d8 een mooie trui te hebben wordt ze ff gigantisch afgekraakt !! LOL!!
was je niet bang voor een MEP?? :) |
Ja vet voor der... en nee nie bang voor een mep.. nie aan gedacht :p
LoL ze was helemaal beduusd haha..
Viva lespagna!!
Eyeh.. nie fokke met mijn nieuwste schoene e Blik :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja vet voor der... en nee nie bang voor een mep.. nie aan gedacht :p
LoL ze was helemaal beduusd haha..
Viva lespagna!!
Eyeh.. nie fokke met mijn nieuwste schoene e Blik :) |
hockeymeisjes voelen zich te goed om iemand die lager is te slaan, die mensen willen ze niet eens aanraken:p
ennuh, blauw, zwart en witte schoenen kunnen nooit mooi zijn........:D
j/k |
|
|
| Henkie_henk |
Was dat nou weer voor onzin?? Je slaat juist bijna altijd iemand die lager dan je staat..
Dude.. ga jij mij nou niet leren wat goed staat.. hou jij maar lkkr je gele jasje aan e.. :rolleyes:
j/k ? :)
ey je gaat strax echt zegge Robert i Luv joe als je kijkt naar de TA-IC als je snapt wat ik bedoel.. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Blik
"mooi".....???????? Duur betekent niet altijd mooi, die dingen zijn even lelijk als de schoenen van henkie_henk.....:p
die kuttruien kosten 300 piek ofzo........kan ik wel wat beters voor kopen |
nee die zijn inderdaad niet mooi!!....veels te druk!! TIS geen KERMIS!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by pipi
Zie www.beachpop.com voor meer info.
Tiesto draait daar overigens van 21.00 t/m 23.00 uur
Alvast veel plezier! |
ff een vraagje?....... ik check net www.beachpop.com en daar staat dat het niet doorgaat :conf: ?!!!?! Weet iemand misschien meer? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
ey je gaat strax echt zegge Robert i Luv joe als je kijkt naar de TA-IC als je snapt wat ik bedoel.. |
Robert, I luv joe:p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
Robert, I luv joe:p |
Dat d8 ik :p
Enneh ik zal ze maybe zaterdag wel ff aandoen :p me player schoentjes.. die kleure passe goed bijelkaar man.. kleinbeetje lichtblauw grijsachtig zit ering.. voor de rest ist grijz en zwart.. lijkt trouwes wel een wijvenforum lol... |
|
|
| Dj Lex |
Jezus wat een drama weer.
Moet dat nou he? Dat zoetsappige. Laten we het gewoon hard houden hier en niet zo'n drama maken. En mannen zeggen niet tegen elkaar ik hou van je en ook geen I luv you. OK?
:D :D :D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jezus wat een drama weer.
Moet dat nou he? Dat zoetsappige. Laten we het gewoon hard houden hier en niet zo'n drama maken. En mannen zeggen niet tegen elkaar ik hou van je en ook geen I luv you. OK?
:D :D :D |
Dat jij het niet zou snappe had ik al verw8 hoor..
contact me maar op msn ofzow.. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Dat jij het niet zou snappe had ik al verw8 hoor..
contact me maar op msn ofzow.. |
haha LOL j/k
En je bent nooit online op msn Henk, dus contacten word weer moeilijk |
|
|
|
|