|
Carl Cox @ The Asta 22.11.03 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Lots of phun Snug en wie er ook maar gaan. Denk ff aan me, doe ik ook aan jullie rond een uur of 8 hiero in Cancun. Zet zelf ff om 8 uur locale tijd cd van Cox op om in de sferen te komen. |
|
|
| xxl |
ik ben er dus ook.. 2 meter hoog met hawaii shirt
alleen als die chinees er is ga ik niet :D
oh ja... voor de mensen die nog geen kaartje hebben.... het is uitverkocht!
Grappig detail: Engelse vlaggen hangen voor de deur en ik zag nog wat last minute paint jobs binnen :thepirate
Laterrrr... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by xxl
Grappig detail: Engelse vlaggen hangen voor de deur en ik zag nog wat last minute paint jobs binnen :thepirate
Laterrrr... |
Ik zal je wel effe aanspreken dan!
Hoop dat de camera mee mag :( |
|
|
| basvh |
| have fun, snuggle, namens snitz en mij. Doe ome karel de groeten. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
have fun, snuggle, namens snitz en mij. Doe ome karel de groeten. |
Zal ik doen. Het wordt teringdruk.
Net bericht van de Asta; ze hadden ZOVEEL aanvragen ' dat ze het nog niet wisten '. Wat een ontzettende BULL zeg. Dan hoef ik niet een foto's te maken...laat maar lekker hangen als er al 180 man met een camera zijn. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by xxl
|
ben er vanavond niet bij lange, we meeten wel weer een ander keer (in de Asta):):D |
|
|
| SnuggLe |
Goed feestje! Was leuk...
..maaaaaaaaaaarr...
1) Het was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te druk, het was mutjevol!
2) Het was teeeeeeeeeering warm, echt NIET NIET NIET normaal. (Mensen die naar Armin gaan zullen het nog wel meemaken).
Combinatie van deze 2 is dus echt KUT....
Maar Ome Karel draaide leuk :)
Fototjes komen nog wel! |
|
|
| xxl |
| grote zaal was echt te vol.. damn...:whip: veel mooie topjes gezien :eyes: karel draaide solid en knalde het ene na het andere deuntje uit zijn flightcase.. daarentegen was het boven best uittehouden op de overloop en de lounge.... :eyes: |
|
|
| Optimus |
| mwhehehe, ik zei toch dat het retedruk zou worden:D Heel Den Haag loopt elk jaar uit als hij komt. |
|
|
| SnuggLe |
Nie alleen heel Den Haag hoor :)
Werd opeens aangesproken door een of ander lekker blond mokkel die zei van "Jij bent toch SnuggLe?", ik van who the ben jij?
Was het een of andere chick uit de Q bij Sander Kleinenberg van wie ik toen zijn boxershort moest fotograferen maar zelf jammergenoeg niet op de foto wilde. Vaag, dat ze me nog kende ... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nie alleen heel Den Haag hoor :)
Werd opeens aangesproken door een of ander lekker blond mokkel die zei van "Jij bent toch SnuggLe?", ik van who the ben jij?
Was het een of andere chick uit de Q bij Sander Kleinenberg van wie ik toen zijn boxershort moest fotograferen maar zelf jammergenoeg niet op de foto wilde. Vaag, dat ze me nog kende ... |
Je had blijkbaar zooooŽn verpletterende indruk achtergelaten....:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Je had blijkbaar zooooŽn verpletterende indruk achtergelaten....:D |
Nou... *kuch kuch*
MOoi was ze wel :D |
|
|
|
|