|
De_Gek z'n 900ste POST
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Dit is dus nr.900 hehe. Is weer eens wat anders als 1000
!_PeTrUs_!
† Trance Priest †
Registered: Jan 2001
Location: Eternal State Of XTC - = Holland = -
Posts: 900
nou Moderator...Zet dit er maar onder hehe LOL
*closed* |
|
|
| Glaniskanis |
LOL
Ik ben nog ff awake dus ik feliciteer je maar ff
*Gefeliciteerd*
Wat een mijlpaal toch weer :D:D:D
Greetz,
Glaniskanis
[edit]
Dit is voor mij btw ook een mijlpaal
Post 424!!!!
Damn.....
[/edit] |
|
|
| -=WVG=- |
ja mensen, geniet nog maar even van deze useless thread. Want zometeen komt het beest Henkie er aan en die zal deze thread op brute wijze gaan sluiten...
Ok, toch gefeliciteerd Gekske :) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
ja mensen, geniet nog maar even van deze useless thread. Want zometeen komt het beest Henkie er aan en die zal deze thread op brute wijze gaan sluiten...
Ok, toch gefeliciteerd Gekske :) |
Ik zal em met hand en tand verdedigen hoor Gekkerd :D:D:D:D
MANNEN!!!!
Naar de wapens!!!!!!!
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| -=WVG=- |
Ok, ik hellup wel...
* Roept zijn 72.000 (!!) thugs met AK-47's *
Maar ja, Henkie heeft aan een druk op de knop genoeg !
(Ik heb meer power in de Sports-section...gna gna) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| HEHE LOL... Cool guys!! maar van mij mag ie m'n net zo hard dicht rammen hoor... Idd gedoeld voor de fun... |
|
|
| Miss Proximus |
nou feeeeeeeeeessie!!!!! allemaal een pilletje :p
gefeliciterd met je :rolleyes: 900 priesterman :) |
|
|
| raoel |
THA PRIEST
gefietsgejat
Jij als priester had dit moeten posten bij je 666e post:D:D:D |
|
|
|
|