return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
XL 25-10-2003 amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
het resultaat van mijn afwezigheid op XL

:D:stongue:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
het resultaat van mijn afwezigheid op XL

:D:stongue:


LOL LOL LOL @ Frans :D

quote:
Originally posted by franzelare
TIN IS EEN KUT SJINEES!

moet hij thuis weer hitjes luisteren en gaan rukken :mad:
wel jammer dat jullie niet komen hoor! zou voor het eerst in tijden zijn dat ik weer een zooi TA mensen bij elkaar zag!


Frans, kom je nog ff pre-en binnenkort in Den Haag dan?
Optimus
hoe was het?
Cosmic
Gaaf! Goede muziek, goede dj's, goede sfeer.
Hoogtepunt was wel dat Armin beautiful things draaide en tussendoor Binary Finary erin gooide, en toen weer terug naar beautiful things. Verder ook nog ATCR, Cern - The message (wat een wereldplaat is dat) gehoord.
MIKE vond ik persoonlijk wat tegenvallen, Signum en Pulser draaiden ook goed. Ook nog Loops&things V-remix voorbij horen komen, toppertje.
Blijft toch wel me favoriete club de XL :D
franzelare
ik was helaas wat laat binnen (iets voor 1 uur) omdat mijn kaartlezer een beetje de weg kwijt was :( en omdat er zo ing weinig parkeerplek was :(

armin zelf draaide echt super! heerlijk weer, vond hem beter als op 16years illusions in antwerpen laatst.

Nu moet ik weer tot donderdag wachten totdat ik hem weer hoor draaien :eek:
jploveparade
Bij de deur hadden de heren van de security ons bijkans half uitgekleed, wat het veiligheidsgevoel zeker ten goede kwam.

Pulsar was toch wel het lekkerst. En AvB draaide Time of our lives :p
Jammer dat zijn eerste half uur nogal aan de saaie kant was.

Ik heb met verbazing naar het partygangers lopen kijken. Ik heb nog nooit zo'n bende lesbiennes, GHB junks, omgebouwde opblaastieten en aftandse jong bejaarden bij elkaar gezien. En nog wat zeer smakelijke dames ook. Zeer geslaagd dus :disbelief
franzelare
quote:
Originally posted by jploveparade
Bij de deur hadden de heren van de security ons bijkans half uitgekleed, wat het veiligheidsgevoel zeker ten goede kwam.


nou zal dan wel aan mij hebben gelegen maar ze klopte ff op me zakken en ik mocht doorlopen... nouja kan ook zijn omdat dat de vip ingang was ;)


quote:
Originally posted by jploveparade
Ik heb met verbazing naar het partygangers lopen kijken. Ik heb nog nooit zo'n bende lesbiennes, GHB junks, omgebouwde opblaastieten en aftandse jong bejaarden bij elkaar gezien. En nog wat zeer smakelijke dames ook. Zeer geslaagd dus :disbelief


acht dan moet je maar eens naar de lex gaan, dan valt dit best mee :haha:
jploveparade
quote:
Originally posted by franzelare
nouja kan ook zijn omdat dat de vip ingang was

acht dan moet je maar eens naar de lex gaan, dan valt dit best mee


We stonden op de betaalde gastenlijst :(

Toen ik in de Lexion kwam, bestonden deze types nog niet :stongue:
SnuggLe
quote:
Originally posted by jploveparade


Ik heb met verbazing naar het partygangers lopen kijken. Ik heb nog nooit zo'n bende lesbiennes, GHB junks, omgebouwde opblaastieten en aftandse jong bejaarden bij elkaar gezien. En nog wat zeer smakelijke dames ook. Zeer geslaagd dus :disbelief


Whahahah, geweldig! Is het zo erg daar?

Anja, Ruben, vertel!
Donna
hehe ach snuggie,t was gewoon zoals t altijd is,misschien dat jp een beetje in zn luierfase vertoefd atm;)

Was een heerlijk sfeertje,ik ben ook niet echt gefouilleerd,snap de hele wat "agressief" overkomende post van jp niet echt,lijkt wel offie ergens wat pissed over is terwijl t toch echt een heeeerlijk feest was.
Ikzelf vond mike wel zalig draaien,en signum was ook whoopie.
Die perryfellow mag van mij ook regelmatig mn oortjes komen plezieren,sja weinig schrikbarends te melden;)

Je frustraties over wat dan ook moet je niet op een feest afreageren jp,koop een boksbal orso;)

jploveparade
Welke frustratie? :conf:

We hebben ons uitstekend vermaakt, juist vanwege het publiek. Misschien moest je eens tussen de regels door lezen...

Trouwens, er staat toch 'zeer geslaagd dus'?

:)
Donna
het zal wel jp,ik vind t prima,misschien ben ik inmiddels zo bejaard dat ik niet meer tussen de regels doorlees maar de dingen gewoon oppak zoals men ze geeft;)
Dus met andere woorden,je zegt maar wat je bedoeld,zo niet dan hebben we een misverstand,very simple.

Dus als je niet verkeerd begrepen wilt worden,zeg gewoon wat je bedoeld ofzo,scheelt veel vraagtekens bij de kijkers thuis.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement