return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טרד עזרה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Segev
רועי חשבת אולי לעשות את זה לסטיקי וכל פעם שמשהו צריך עזרה במשהו הוא ירשום את זה פה ולא יפתחו פה טרדים של עזרה כל חמש דקות?
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by hazzard
מאיפה משיגים שרת מזוין להעלות תמונות?
וזה בכלל אמור להיות בשרת? נראה לי הכוונה למשהו אחר.......


תבקש מרועי הוא יפרוץ לך איזה שרת
100mbit
בשוודיה
hazzard
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
תבקש מרועי הוא יפרוץ לך איזה שרת
100mbit
בשוודיה


חחחחחחחחחח
:D :D :D
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
יעזור אם תתקלח מדי פעם...:rolleyes:


אמרתי לך..
כל ראשון לחודש זה קורה :)

יש עוד שבוע שבוע וכמה ימים
עד המלקחת החודשית שלי...
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמרתי לך..
כל ראשון לחודש זה קורה :)

יש עוד שבוע שבוע וכמה ימים
עד המלקחת החודשית שלי...


איזה צרפתי.. :p
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
איזה צרפתי.. :p


פשוט...אמ...
פשוט...תשתוק
יופי
תודה
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by KrazyDJs
פשוט...אמ...
פשוט...תשתוק
יופי
תודה


אממ..

קודם תנגב את הזיעה מהמשקפיים ואז תגיד לי לשתוק
hazzard
quote:
Originally posted by KrazyDJs
פשוט...אמ...
פשוט...תשתוק
יופי
תודה

יא אללה
אתה בסה"כ הכל בן 13 יאפס
לך תעוף מהטרד הזה ותעוף בכלל מהפורום יתינוק
מושפל מסכן
אל תדבר בכלל ...:whip:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by hazzard
יא אללה
אתה בסה"כ הכל בן 13 יאפס
לך תעוף מהטרד הזה ותעוף בכלל מהפורום יתינוק
מושפל מסכן
אל תדבר בכלל ...:whip:


מה נסגר???????

בן אדם זה לא פורום קללות ואתה בכמה ימים עברת את מכסת הקללות המותרות בפורום לשנה שלמה

תרגע קצת
שתה מים קרים
ואז תכתוב הודעה
כי אף אחד לא יהיה סבלני כלפיך בקרוב אם תמשיך לנסות ולריב עם חברים ותיקים בפורום

קאפיש?
hazzard
הוא אתה לא מבין הילד הזה נכנס כל פעם לאיזה טרד שלי לא משנה ומתחיל לריב עם כל אחד לא משנה מי
אז עדיף שכבר להגיד לו משהו שיפסיק עם השטויות

KrazyDJs
DJ_Yuval
איפה הקשר ?
מה זיעה במשקפיים באמצע החיים ? הה ?
עשה מחווה, אני לא בא לריב איתך ואל תיקח הכל רציני..
:rolleyes:



Hazzard
דבר ראשון..אני בן 14 :p
דבר שני..אני קצת יותר הרבה זמן ממך בפורום הזה..
ולי אתה לא תגיד לעוף מכאן..

אתה עשית פה מספיק צרות..
חצי פורום כבר שונא אותך
ואני נשבע לך שעוד יעשו עליך כאן לינץ'...

ד"א
אתה עוד קורא לי מושפל מסכן ?
יחתיכת חסר חיים..
לך חפש מי ינענע אותך ותקבל כחלת...
:rolleyes:

איזה ילד קטן יאללה..תלמד להתנהג..
hazzard
בקיצור אני יעבור איתך להודעות פרטיות
ואיזה חצי מהפורום שונא ? כולה שני אנשים דיברתי איתם ואתה חאד מהם

ועכשיו לשאלה אחרת:
מה המחירון של פי סון קטן של פלייסטיישן?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement