return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תשמעו, הסוף שבוע הזה מטורף
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
חזרתי ממסיבת טבע חמודה הרגע
וואלה הלכתי בספונטני לחלוטין
למסיבה של חבר שלי
קיצר הוא נתקע על הבוקר שהדי ג'יי הבריז לו
אז אני עושה לו..
"אחי מה הבעיה?"
והוא אומר לי
"אין לי די ג'יי"
ואני אומר לו
"יש לך אותי"

והוא היה כבר בכמה מסיבות שתיקלטתי
קיצר.
סיפור ארוך קצר..
עליתי לזריחה בסט מטורף של שעתיים

הכל זרם לי בידיים
טראקים יושבים בול ונכנסים במיקומים טובים
אנשים דלוקים קופצים..
איזה כיף..
AnthemFreak
גם לך אח"ש
טוב לראות אותך:)
Hell_Copter
וואלה גבר אתה לא חדש פה...
לך להמלצות פשוט ותרביץ...

וברוך השב... לזמן הקצר הזה כמובן
DJ_Yuval
מה המצב?
בוא אלי לאיסיקיו או להאב כמו פעם ;)
MASTERsplinter
ערכתי כי לא רציתי לפתוח תרד חדש.
DJ_Yuval
וואלה סבבה לך
סט פסיכודלי?
אם לא תביא כמה טראקים ששמת;)
KosmiK-G8
וואלה אחי אני רק מתאר לעצמי כמה אדרנלין זרם לך בגוף כשתקלטת...
בטח היית על סף פיצוץ
Hell_Copter
וואלה אחי שיחקת אותה!!!
אני רואה אתה חזק בקטע של מסיבות טבע והכל... ;)
שמח לשמוע שככה אתה מנצל את הסופי שבוע בבית :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement