|
תשמעו, הסוף שבוע הזה מטורף
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
חזרתי ממסיבת טבע חמודה הרגע
וואלה הלכתי בספונטני לחלוטין
למסיבה של חבר שלי
קיצר הוא נתקע על הבוקר שהדי ג'יי הבריז לו
אז אני עושה לו..
"אחי מה הבעיה?"
והוא אומר לי
"אין לי די ג'יי"
ואני אומר לו
"יש לך אותי"
והוא היה כבר בכמה מסיבות שתיקלטתי
קיצר.
סיפור ארוך קצר..
עליתי לזריחה בסט מטורף של שעתיים
הכל זרם לי בידיים
טראקים יושבים בול ונכנסים במיקומים טובים
אנשים דלוקים קופצים..
איזה כיף.. |
|
|
| AnthemFreak |
גם לך אח"ש
טוב לראות אותך:) |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה גבר אתה לא חדש פה...
לך להמלצות פשוט ותרביץ...
וברוך השב... לזמן הקצר הזה כמובן |
|
|
| DJ_Yuval |
מה המצב?
בוא אלי לאיסיקיו או להאב כמו פעם ;) |
|
|
| MASTERsplinter |
| ערכתי כי לא רציתי לפתוח תרד חדש. |
|
|
| DJ_Yuval |
וואלה סבבה לך
סט פסיכודלי?
אם לא תביא כמה טראקים ששמת;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
וואלה אחי אני רק מתאר לעצמי כמה אדרנלין זרם לך בגוף כשתקלטת...
בטח היית על סף פיצוץ |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי שיחקת אותה!!!
אני רואה אתה חזק בקטע של מסיבות טבע והכל... ;)
שמח לשמוע שככה אתה מנצל את הסופי שבוע בבית :D |
|
|
|
|