|
[ID&T] Välj DIN favoritlinan för Trance Energy 2004
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Som ID&T bekräftade på sin sida här frågade de publiken att skicka in deras favoritlinan för mainstagen på nästa årets Trance Energy.
Det skulle vara en top 5, bara mainstage asså. Man får mejla till adressen: [email protected].
Det finns 10 gratis biljetter om man gissar fyra av fem artister rätt. Skriv din fullständiga namn och adressen i den där mejl.
Nu hoppas jag bara att de skickar till Sverige också :D
Förresten bekräftade de också att de har tre golver igen, mainstage, clubtrance Lexion och hardstage.
Lycka till ! |
|
|
| Kongo_kim |
Joop , Gielen , Cosmic Gate i år igen?
Jag tror det, vilka två andra vete fan, hjälp mig jag vill ha biljetterna |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Joop , Gielen , Cosmic Gate i år igen?
Jag tror det, vilka två andra vete fan, hjälp mig jag vill ha biljetterna |
två till kan va typ Bas & Ram o Kai tracid :p |
|
|
| St_Andrew |
| Men om jag förstod det rätt så ska man ju skriva vilka man ska ha där? eller? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Men om jag förstod det rätt så ska man ju skriva vilka man ska ha där? eller? |
Det e en liten konstigt tävling, det trodde jag också.
De vill ha att man skriva sin egen favoritlinan och om det stämmer med den riktiga (fyra av fem) så vinner man biljetterna. |
|
|
| Kongo_kim |
| Trance Energy brukar väl ha någon kommersiell lirare på Mainstage också väl. Förra året var Tomcraft innan DJ Jean. Inte fan kan DJ Jean vara tillbaks i år? Dallas Superstars kanske? |
|
|
|
|