|
Marco V & Tiësto @ Pacha Salou
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Nog een kleine 2 weekjes wachten en dan ga ik lekkerr naar Salou!!
Dus vantevoren ff gekeken wie er in de Pacha draaien: Marco V en Tiësto!! Helemaal niet verkeerd!!
Ik heb d'r echt zwaar veel zin in! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Donna
das ff geweldig |
Verkeerde been uit bed gestapt ? ;)
Er is al een thread als deze...je had het beter daar kunnen posten :)
Nu is het wachten op het vonnis van Henkie H. alias het Beest :) |
|
|
| Donna |
naja dat bedoel ik dus;p
*useless*;)) |
|
|
| D®eame® |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Nog een kleine 2 weekjes wachten en dan ga ik lekkerr naar Salou!!
Dus vantevoren ff gekeken wie er in de Pacha draaien: Marco V en Tiësto!! Helemaal niet verkeerd!!
Ik heb d'r echt zwaar veel zin in! |
Wist ik al, 'k zie je daar!:D Denk ik. |
|
|
| Blik |
ben net terug uit Salou en heb Johan Gielen gezien en DJ Jurgen, lees er meer over in de andere thread...........;)
aangezien ik ook een mod ben zal ik hem maar sluiten....
*thread closed* |
|
|
|
|