return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ps2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ariels
?!?! יש מצב אתהעושה לו אימג' ומשתף

?!!? רגע זה לפי-סי או לפלייסטיישן
DjChook
הוא מדבר על
PS2
שוק הכרמל איפה זה ?
וכמה עלה
ושווה ?

אני שמעתי שיש איזה דיסק שמסדר את ה
ZONES
או משהו

אבל אני לא יודע...
איך מבררים ?!
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
אני שמעתי שיש איזה דיסק שמסדר את ה
ZONES
או משהו

אבל אני לא יודע...
איך מבררים ?!


יש דיוידי ריג'ן אקס אבל זה עובד גם בלי שום קשר לצ'יפ...
אני לא בטוח אם צ'יפ מסדר דיוידי מכל האזורים
בשביל הדיוידי ריג'ן אקס אתה צריך כרטיס זכרון ואת הדיסק של הריג'ן אקס... אני אישית לא ראיתי אותו בארץ
:/
DjChook
רגע
ובלי זה אני לא אוכל לראות סרטים ?
Scorchio
בשוק הכרמל נכנסים מכיוון שנקין וקינג ג'ורג' הולכים איזה 20 מטר אתה תראה אחד שמוכר דיסקים בצד שמאל יש לו משחקים טובים
לי הוא עשה שני משחקי
DVD
ב70 שקל

עכשיו בקשר ל
DVD X-Region
אתה יכול להזמין אותו מכל מיני מקומות באינטרנט אבל לא נראה לי שזאת הבעיה
הצ'יפ פשוט עושה משהו לקטע של ה
DVD

כשאתה הפעלת סרטים זה היה כבר שהצ'יפ היה מותקן בסוני?

ואריאל אין מצב כי האימאג' היא משהו כמו 4 ג'יגה
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחח אל תקנו מהחאפרים בתחנה המרכזית
תהיו חאפרים בעצמכם!!

איזה חינוך אתה מביא לאנשים
אתה תהיה אבא טוב :disbelief



:p
אבל זה לא הופך אותך לחאפר
תראה, לפי התאוריה שלי, כל עוד זה לשימוש אישי זה בסדר
כאשר אנשים מתחילים להרוויח כסף ממשהו שהוא לא שלהם זה מעצבן!
LioR
גם אני קיבלתי
ps2

הורדתי בנתיים טקן 4 מהחמור וזה פ ועל עכשיו

והיום סיימתי להוריד דרגון בול זי בודיקאי שאני לא מצליח לצרוב כי זה עולה על 900 מגב בייט

בכל מקרה יש איזה אחד בבילו סנטר כל יום שבת שמוכר דיסקים צרובים לפלסטיישן וגם סרטי די וי די

קניתי משחק אחד של פלסטיישן ב 50 שקל וכוס אמא שלו זה לא פועל!

שבת הבאה אני שורף לו את הדוכן

מניאק!
Scorchio
אה גם לא תצליח לצרוב את דרגון בול זי כי זה
DVD

ואל תקנה משחקים
תוריד

ואם אתה קונה כבר בשוק
שיראו לך שזה עובד

50 שקל משחק רגיל?
עבדו עליך
DjChook
אני מוריד בינתיים מהחמור את
TEKKEN 4
SSX 3
THPS 4

שיהיה :)
Scorchio
טקן 4 חרא משחק
תוריד
Soul Calibur 2
Def Jam Vendetta
NBA Street Volume 2
Colin Mcrae Rally 4
חובבההההה

AnthemFreak
quote:
Originally posted by Scorchio
טקן 4 חרא משחק

אתה חרא!!
hazzard
אנשים מי יכול להיות גבר לתרום קצת עצות
איך אמור להיות השם של הקבצים האלה לפליסטיישן ואם אפשר לצרוב גם לפלייסטיישן 1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement