return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Partys to go to in the month JULY.... PARTY ON!
View this Thread in Original format
Henkie_henk
PARTYS OF THE MONTH JULY! (sommige beejje ernaast :-)


Awakenings Festival:

Price 70

25-08-01

10:00 - 24:00

Recreatie area spaarnwoude deelplan houtrak halfweg/amsterdam

confirmed artists
Adam Beyer Ben sims, Cari lekebusch, chris liebing, vs Steve rachmad, Dj rush, estroe , gayle san, jjay denham, jerome, Hennny larking , laidback luke, leftfield dj's, Marco bailey, misstress barbara, miss djax, monika kruse, mr. c., remy, rolando, samuel i. session, seutek (few more artists to be confirmed)

www.awakenings.nl

-----------------------------

Beach Bop

15.07.01

16:00 - 23:00

Godard
Marcella
Tiesto

Elke 10 minuten gratis Heineken beachbus van NS station Zandvoort naar het bloemendaalse strand. Tussen 15:00 en 24:00

www.dekunst.nl

speciaal voor petrus :)

-----------------------------

Chemistry

A(audio)

Saturday july 14

Shiva
100% isis
richard west t/a mr. C
MC P-Pholl

Saturday july 21
Mar Y sol
Eric E
Mc P-Pholl

Thursday July 26
A higher rush
Brian S
Mar Y sol

www.chemistry.nl


-----------------------------

Protocol

A weekly event hosted by BAS en RAM

fl 25

Location: Nieuwezijds voorburgwal 163-165
Amsterdam
(je kan er ook wel chill je auto kwijt in de garage.. alleen moet je wel voor 6 uur op iets van 40 piek rekene :p.. trouwes ook niet een echte kut buurt in A dam)

July 14

Bas en Ram - miss sunshine (bonzai ger.) - rossi (hq)


July 21

Bas en Ram - Spider (i love trance) - Danny D (ibiza)

July 28

Bas en Ram - Max E groove (uk) - jordan (bonzai germany)


www.protocol-ams.com

Voor m5 neem ik aan?

-----------------------------


Clubland

10 augustus 2001

from 20:00 - 06:00

From the netherlands>>

Follow E17 ghent and take exit antwerpen-linkeroever

zoek dit feessie zelf maar uit @ www.clubland-festival.be
Is wel groot feest..


-----------------------------

Qlubtempo

28 july

Hemkade 48

HARDSTYLE :)

fl 40

area 1:
Melanie di tria (tracid traxx germany)
Thechnoboy (titanic records italy)
Jon the dentist
Dana
Chriz
Pavo

area 2:
Dj MBC
alpha twins
dj luna
sunny d
mike spinner

chill-out
Canalview
open ari
chill outt**

Talentroom
*6 homegrown talents who will take this opportunity to give their vision of the true qlubtempo feeling.

are you the one?

www.q-dance.nl


-----------------------------

De waakzaamheid

Neerlandse eerste house disco de waakzaamheid is trots op zijn house-avond "Jubilation"

14 july

Jubilation

Mark van dale

21 July

Jeroenski
N-Tony & Eelco wijninga

28 july

Mark van dale


www.waakzaamheid.com

-----------------------------


Thats all peepz.. ik ging vandaag ff A dam in kleertjes kope (master broek gekocht.. en wat brute shirts :) gay style.. ) Vrouwtjes zijn er nog steeds mooi..

nways.. de feeste die niet te sloeberig zijn om een flyertje te late drukken of een postertje erges te plakke.. heb ik ff voor julie overgetypt :) Ga nou niet zegge dat staat al op party.nl of welke site danook :)

Heb je weer wat te doen voor de maand julie.. maybe kom je mij ook nog tegen als ik ooit me loon nog krijg..

GreetZz

PARTY ON!

ps wie gaat er ook naar Spanje MET knappe girle? wooooeiiii :)
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk
[B]PARTYS OF THE MONTH JULY! (sommige beejje ernaast :-)





-----------------------------

Protocol

A weekly event hosted by BAS en RAM

fl 25

Location: Nieuwezijds voorburgwal 163-165
Amsterdam
(je kan er ook wel chill je auto kwijt in de garage.. alleen moet je wel voor 6 uur op iets van 40 piek rekene :p.. trouwes ook niet een echte kut buurt in A dam)

July 14

Bas en Ram - miss sunshine (bonzai ger.) - rossi (hq)


July 21

Bas en Ram - Spider (i love trance) - Danny D (ibiza)

July 28

Bas en Ram - Max E groove (uk) - jordan (bonzai germany)


www.protocol-ams.com

Voor m5 neem ik aan?

-----------------------------



lijkt me inderdaad wel wat jah !!!! brrr!!

ga jij vrijdag nog naar D-energy ??? dana! prophet!!
Henkie_henk
neej vrijdag moek vriend ophale van schiphol.. k zou ook naar dat feessie kunne gaan :p vind ie alleen niet zo heel leuk denk ik :)

Ow ja.. mijn vlucht (op de 28e) vertrekt om 5 uur sochtends haha.. nice! Ik gaat saampjes met girlie.. yum yum
Akira
JA hendrik we gaan binnekort naar de club van bas en ram....dan gaan we wel ff samen een keer dik lachen tent jo....vet klein en stinkend naar weeeeeed ;)...Dan nemen we ome henkie en tim ook wel mee en gaan we knallUHHH!!!
Miss Proximus
heyhey..kunne we niet s met ze allen naar Qlubtempo??? Lijkt me erg gaaf nl...ik had t al afgesproken met bellie (duh! haha) maar met iedereen erbij is t natuurlijk helemaal da bomb...rrrrright? :)
Akira
is goed dat is dan afgesproken :D:D...ik ga wel mee naar qlubtempo :)
Henkie_henk
Ja lol lijkt me lache.. ik had al tege me trance buddie gezegd dat we daar ff heenmoeste (Protocol en Qlubtempo.. ) Hardstyle to da bone of nie :) Lijkt me beterrrr...

Wel weer jammer dat Lenie niet mee wilde :p Ze zou maybe wel aankomende zaterdag met me meegaan naar de starlight.. Maar volgens mij draait alleen bird daar maarja.. gelukkig wel dit weekend jon the dentist loser gemist! (en dat was niet sarcastisch)

FF vieren dat ik naar Spanje ga :p Vivaaaa l'espagna ofzoiets.. que si.. que nooooo....que si que no a louch de la trampa *Gedempt schot*.... aaahhh gillende menigte.. Jody bernal op de grond.. bloedend.. OMG!
Divine9
Hey waarom zie ik Extrema the festival hier niet tussen staan??
Is dit feest nou echt zo onbekend bij de meeste mensen of was je hem gewoon vergeten ;)

anyways meer info hier :

http://festival.extrema.nl/

en ofcoz een vette lineup :)
WWAAZZAA
De techno is wel relaxed ja, voor de rest zegt het me weinig...

Gaan jullie ook ooit naar een feest zoals HouseQlassics???

Dat vindt ik dus supervet!!! En ofcourse I love Techno he...

MoH is ook bruut maar dat noem ik dan weer geen trance dus zal ik er hier maar niet te veel over hebben!!!

:lol
Henkie_henk
Nou Divine9.. dat had k al gepost in diff thread :p

Woeeeiiii mzzl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement