|
Partys to go to in the month JULY.... PARTY ON!
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
PARTYS OF THE MONTH JULY! (sommige beejje ernaast :-)
Awakenings Festival:
Price 70
25-08-01
10:00 - 24:00
Recreatie area spaarnwoude deelplan houtrak halfweg/amsterdam
confirmed artists
Adam Beyer Ben sims, Cari lekebusch, chris liebing, vs Steve rachmad, Dj rush, estroe , gayle san, jjay denham, jerome, Hennny larking , laidback luke, leftfield dj's, Marco bailey, misstress barbara, miss djax, monika kruse, mr. c., remy, rolando, samuel i. session, seutek (few more artists to be confirmed)
www.awakenings.nl
-----------------------------
Beach Bop
15.07.01
16:00 - 23:00
Godard
Marcella
Tiesto
Elke 10 minuten gratis Heineken beachbus van NS station Zandvoort naar het bloemendaalse strand. Tussen 15:00 en 24:00
www.dekunst.nl
speciaal voor petrus :)
-----------------------------
Chemistry
A(audio)
Saturday july 14
Shiva
100% isis
richard west t/a mr. C
MC P-Pholl
Saturday july 21
Mar Y sol
Eric E
Mc P-Pholl
Thursday July 26
A higher rush
Brian S
Mar Y sol
www.chemistry.nl
-----------------------------
Protocol
A weekly event hosted by BAS en RAM
fl 25
Location: Nieuwezijds voorburgwal 163-165
Amsterdam
(je kan er ook wel chill je auto kwijt in de garage.. alleen moet je wel voor 6 uur op iets van 40 piek rekene :p.. trouwes ook niet een echte kut buurt in A dam)
July 14
Bas en Ram - miss sunshine (bonzai ger.) - rossi (hq)
July 21
Bas en Ram - Spider (i love trance) - Danny D (ibiza)
July 28
Bas en Ram - Max E groove (uk) - jordan (bonzai germany)
www.protocol-ams.com
Voor m5 neem ik aan?
-----------------------------
Clubland
10 augustus 2001
from 20:00 - 06:00
From the netherlands>>
Follow E17 ghent and take exit antwerpen-linkeroever
zoek dit feessie zelf maar uit @ www.clubland-festival.be
Is wel groot feest..
-----------------------------
Qlubtempo
28 july
Hemkade 48
HARDSTYLE :)
fl 40
area 1:
Melanie di tria (tracid traxx germany)
Thechnoboy (titanic records italy)
Jon the dentist
Dana
Chriz
Pavo
area 2:
Dj MBC
alpha twins
dj luna
sunny d
mike spinner
chill-out
Canalview
open ari
chill outt**
Talentroom
*6 homegrown talents who will take this opportunity to give their vision of the true qlubtempo feeling.
are you the one?
www.q-dance.nl
-----------------------------
De waakzaamheid
Neerlandse eerste house disco de waakzaamheid is trots op zijn house-avond "Jubilation"
14 july
Jubilation
Mark van dale
21 July
Jeroenski
N-Tony & Eelco wijninga
28 july
Mark van dale
www.waakzaamheid.com
-----------------------------
Thats all peepz.. ik ging vandaag ff A dam in kleertjes kope (master broek gekocht.. en wat brute shirts :) gay style.. ) Vrouwtjes zijn er nog steeds mooi..
nways.. de feeste die niet te sloeberig zijn om een flyertje te late drukken of een postertje erges te plakke.. heb ik ff voor julie overgetypt :) Ga nou niet zegge dat staat al op party.nl of welke site danook :)
Heb je weer wat te doen voor de maand julie.. maybe kom je mij ook nog tegen als ik ooit me loon nog krijg..
GreetZz
PARTY ON!
ps wie gaat er ook naar Spanje MET knappe girle? wooooeiiii :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
[B]PARTYS OF THE MONTH JULY! (sommige beejje ernaast :-)
-----------------------------
Protocol
A weekly event hosted by BAS en RAM
fl 25
Location: Nieuwezijds voorburgwal 163-165
Amsterdam
(je kan er ook wel chill je auto kwijt in de garage.. alleen moet je wel voor 6 uur op iets van 40 piek rekene :p.. trouwes ook niet een echte kut buurt in A dam)
July 14
Bas en Ram - miss sunshine (bonzai ger.) - rossi (hq)
July 21
Bas en Ram - Spider (i love trance) - Danny D (ibiza)
July 28
Bas en Ram - Max E groove (uk) - jordan (bonzai germany)
www.protocol-ams.com
Voor m5 neem ik aan?
-----------------------------
|
lijkt me inderdaad wel wat jah !!!! brrr!!
ga jij vrijdag nog naar D-energy ??? dana! prophet!! |
|
|
| Henkie_henk |
neej vrijdag moek vriend ophale van schiphol.. k zou ook naar dat feessie kunne gaan :p vind ie alleen niet zo heel leuk denk ik :)
Ow ja.. mijn vlucht (op de 28e) vertrekt om 5 uur sochtends haha.. nice! Ik gaat saampjes met girlie.. yum yum |
|
|
| Akira |
| JA hendrik we gaan binnekort naar de club van bas en ram....dan gaan we wel ff samen een keer dik lachen tent jo....vet klein en stinkend naar weeeeeed ;)...Dan nemen we ome henkie en tim ook wel mee en gaan we knallUHHH!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| heyhey..kunne we niet s met ze allen naar Qlubtempo??? Lijkt me erg gaaf nl...ik had t al afgesproken met bellie (duh! haha) maar met iedereen erbij is t natuurlijk helemaal da bomb...rrrrright? :) |
|
|
| Akira |
| is goed dat is dan afgesproken :D:D...ik ga wel mee naar qlubtempo :) |
|
|
| Henkie_henk |
Ja lol lijkt me lache.. ik had al tege me trance buddie gezegd dat we daar ff heenmoeste (Protocol en Qlubtempo.. ) Hardstyle to da bone of nie :) Lijkt me beterrrr...
Wel weer jammer dat Lenie niet mee wilde :p Ze zou maybe wel aankomende zaterdag met me meegaan naar de starlight.. Maar volgens mij draait alleen bird daar maarja.. gelukkig wel dit weekend jon the dentist loser gemist! (en dat was niet sarcastisch)
FF vieren dat ik naar Spanje ga :p Vivaaaa l'espagna ofzoiets.. que si.. que nooooo....que si que no a louch de la trampa *Gedempt schot*.... aaahhh gillende menigte.. Jody bernal op de grond.. bloedend.. OMG! |
|
|
| Divine9 |
Hey waarom zie ik Extrema the festival hier niet tussen staan??
Is dit feest nou echt zo onbekend bij de meeste mensen of was je hem gewoon vergeten ;)
anyways meer info hier :
http://festival.extrema.nl/
en ofcoz een vette lineup :) |
|
|
| WWAAZZAA |
De techno is wel relaxed ja, voor de rest zegt het me weinig...
Gaan jullie ook ooit naar een feest zoals HouseQlassics???
Dat vindt ik dus supervet!!! En ofcourse I love Techno he...
MoH is ook bruut maar dat noem ik dan weer geen trance dus zal ik er hier maar niet te veel over hebben!!!
:lol |
|
|
| Henkie_henk |
Nou Divine9.. dat had k al gepost in diff thread :p
Woeeeiiii mzzl |
|
|
|
|